zaterdag 1 april 2023

Johan 60



Ook ik ging aan de knutsel na het
lezen van de oproep van Nancy.
Ik maakte voor jarige Johan
dit kaartje. 
Ik maakte een collaga met afbeeldingen
 uit een reismagazine, ook de kleine tekeningen
 van Eva Mouton (een illustrator)
stonden in dat magazine.


Ik verwerkte het hele lijstje van Nancy.
Johan heet Vandewoude - de boompjes 
Hij woont al zijn hele leven aan de zee - West Vlaanderen
Hij wandelt en fiets en reist graag en
 doet aan geocashing - fiets, rugzak, landkaart, smartphone
Hij is dol op cijfers - de gele cijfers bovenaan
Hij zingt in twee koren - de zingende mensen
En een biertje lust hij ook wel - de 4 🍺


Vanbinnen kwamen nog wat afbeeldingen
die met reizen te maken hadden,
want Nancy had een verrassingsweekend 
gepland voor jarige Johan.

Ik heb al gezien dat Johan verwend werd
met ontzettend leuke persoonlijke
kaarten. Ik heb er al vele bewonderd!

Fijn weekend!
(Hier nog altijd aan het ook 
opknappen van een griepje)




 

10 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje voor Johan. Hij zal blij zijn met die hele stapel post.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke persoonlijke kaart heb je voor Johan gemaakt, hij zal zich er helemaal in herkennen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke kaart met al die persoonlijke details.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook jouw kaart voor Johan is helemaal in zijn straatje Sarah....heel leuk gedaan!
    Groetjes en beterschap hoor,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit persoonlijk kaartje. De jarige zal dit zeker waarderen. Gr, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie, persoonlijke kaart. Heel leuk gevonden, al die onderdelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke collage kaart voor Johan die je heel persoonlijk hebt gemaakt Sarah. Ook de binnenkant heb je mooi gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze kaart zal erg opvallen tussen de rest, wat heb je dat toch weer leuk bedacht.
    Ik ben benieuwd hoeveel kaarten Johan heeft gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit heb je mooi gedaan! Zal hij zeker mooi vinden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. supertoffe kaart Sarah, daar is heel wat denk-, zoek- en plakwerk bij komen kijken! Je blijft kijken en ontdekken op je kaartje!
    Johan is er heel blij mee.
    Dankjewel!
    Nancy (en Johan)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah