vrijdag 12 juli 2019

Bloemenelfje



Vandaag komt dit lieve elfje
aangefladderd op mijn blog.


De achtergrond emboste ik
en het bloemenelfje van MFT
 kleurde ik met mijn copics.
( Het is weer een eerder gemaakt kaartje,
want van knutselen komt niks in huis.)


Haar vleugels kregen een
glitter laagje.

Uiteindelijk werd het gisteren toch
nog een heel actieve dag met vanalles
dat moest geregeld worden.
Lummelen, luieren, beentjes naar boven,...
ik denk met 4 kinderen in huis in
een vakantie dat dat onmogelijk is.
't Zal voor mijn oude dag zijn! 👵

Fijn weekend alvast!

17 opmerkingen:

  1. wat een schattige kaart
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje heb je gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha Sarah,
    wat een enig en lief kaartje. Leuk dat je nog wat kan posten in de vakantie en verjaardags drukte. Er komt in die twee maanden vast ene moment dat je wel even kunt lummelen. Maar hel herkenbaar voor mij, van toen ik de kinderen nog allemaal thuis had...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schattig kaartje Sarah...
    Inderdaad met kinderen in huis wordt lummelen niet veel...
    Hier zijn we het weekend met zijn tweetjes, maar dat wordt flink wennen...ben niet zo goed in lummelen...hahaha

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kaartje Sarah!
    & geniet maar lekker van de kids in de vakantie. Dat knutselen komt vast wel een keer toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, ja, het ius allemaal best druk hè!!
    Maar volgens mij hebben jullie het héél gezellig en genieten jullie volop van de vakantie.
    Rustig adem blijven halen en af en toe ook tijd voor jezelf nemen hoor.
    Dit bloemen elfje vind ik echt een schatje.
    Zo maak je in een handomdraai een leuke kaart!!
    Embossing achtergrondjes doen het altijd goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief kaartje is dit, mooie achtergrond ook. Het lummelen is niet alleen een kwestie van doen maar ook van het jezelf gunnen. Sommige dingen kunnen best een dagje wachten . . .
    Maar als je geniet van NIET lummelen is het ook goed

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel schattig kaartje Sarah ! Binnenkort is het Moederdag (15 aug.), dan kan je misschien als geschenk een hele dag "relaxen" vragen... :) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Door omstandigheden reageer ik een dagje later...
    Het zal niet meevallen om rust te vinden, met 4 vakantievierende kinderen om je heen. Of ze moeten je enorm in de watten gaan leggen voor een dagje...
    Je kaartje is heel lief en die leuke zakjes die je gisteren toonde ook.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lief kaartje, leuk! Ja, met 3 kinderen zal stilzitten niet meevallen... Probeer tussendoor je Sarah-momentjes te pakken en anders zet je een 'verwen-je-mama-dag' op de kalender ;)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart, leuke embossing mal.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk, lief kaartje. Ik hoop toch dat je tussendoor nog wat tijd kan vinden voor jezelf.... (me-time is ook belangrijk af en toe)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ha, ik begrijp dat Mister Inspiration ook bij jou niet aanwezig is ? Ik denk dat ik eens een opsoringsbericht ga lanceren... hahaha Ach, hij zal wel een keertje langskomen zeker ? we zien wel. je kaartje is leuk geworden, mooi gemaakt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg leuk weer! Vakantie voor moeders zit er vaak idd niet in he, haha, maar geniet er wel van wanneer ze niet naar school hoeven , groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een liefie! En mooi met de geëmbosste achtergrond! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah