zaterdag 13 juli 2019

Kampkaartje en Mooie boeken


Vandaag in de vroege ochtend
is Aranka op kamp vertrokken.
Het is haar stage kamp
als monitor!
Ik ben er van overtuigd dat ze
het super gaat doen.


Gisteren is het me gelukt om dit 
snelle, maar toch leuke kaartje te maken
voor haar.
Het prentje is een postkaartje dat bij
de bakker lag voor reclame te maken 
voor brood.


Ik vond ze alle 4 zo tof, 
die kon ik niet laten liggen.
Ik sneed uit eentje een stuk uit en in
minder dan 10 minuten had ik een
kaartje. Dat is me gelukt! Yes!


Aranka had heel wat te regelen:
spelletjes bedenken, materiaal 
verzamelen en hier en daar vroeg ze
ook om hulp.
Zo maakte we van foam deze 
labeltjes. Op het witte strookje schrijft
ze later nog de naam op.
Door het gaatje deden we een stukje
natuurtouw.
Af zagen ze er heel stoer uit!
Gisteren gingen we zwemmen en 
naar de bib.
Meestal geraak ik niet verder dan
de kinderboeken, maar nu ging ik
toch eens kijken bij de creatieve
volwassenafdeling en ik
vond heel wat moois :





Mooie exemplaren,
vol inspiratie!


Een boek/ schrift met stiften en
een mini plekje plaats en ik
vond wat ontspanning.
Dat doet zo'n deugd!

Fijn weekend!

10 opmerkingen:

  1. Leuk kampkaartje, reclame geeft veel inspiratie voor ons kaartenmaaksters ;-). Mocht Aranka het leuk vinden als leiding; bij www.hartekamp.be vragen ze ook elk jaar om nieuwe leid(st)ers, mijn zoon en schoondochter gaan al 10 jaar mee als leiding, (ook begonnen op 18 jarige leeftijd)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje voor Aranka. Leuke kaartjes heeft jouw bakker liggen, daar kun je zeker wat mee!
    Leuk en spannend dat Aranka op stagekamp is, komt vast helemaal goed. En lekker dat jij in de bieb ontspannende boeken wist te vinden!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super gaaf en toepasselijk kaartje heb je zo voor Aranka gemaakt, Sarah. Wat zal ze dat leuk vinden!
    En wat een leuke boeken heb je bij de bieb gevonden. Helemaal in jouw straatje. Toch maar wat vaker verder lopen als je bij de kinderboeken klaar bent ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je dochter gaat het vast goed doen, een hele leuke kaart geworden! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, jij weet wat te doen deze vakantie, zoveel prachtige boeken! Je kamp-kaartje is super-leuk, en de labels zijn heel tof! En heerlijk ontspannen met je mooie letters, geweldig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, liggen die soort plaatjes gewoon bij de bakker??
    Watt leuk zeg!!
    Je maakte er een heel toepasselijk, mooi kaartje mee.
    En wat een goeie vondst bij de bieb.
    Hier ga je veel plezier van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw wat een gaaf kaartje! Zo leuk dat je er een kaartje mee maakte voor Aranka. En de naamplaatjes zijn ook tof.
    Dat ze bij jullie dat soort boeken hebben in de bieb. Ik heb wel eens gekeken maar deze heb ik niet gevonden...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh die kaartjes zijn zo leuk! Dat ene was inderdaad heel toepasselijk, tof gedaan!
    Hopelijk kan je leuke inspiratie halen uit die boeken, misschien moet ik er ook eens meebrengen van de bib ipv altijd alles op internet te zoeken en dan zoveel te vinden dat ik zelf niet aan het knutselen geraak ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt heel leuk voor Aranka en met zo'n kaart weet ze zich gesteund vanaf thuis!
    Klinkt als een lekkere dag en zo wat veel mooie boeken hebben ze bij jullie bij de bib! Daar ben je nog wel even zoet mee... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah