zondag 14 juli 2019

Stickey Sunday # 9- Handletteringschrift # 18 'Summer '



Gisteren heerlijk zitten tekenen
in een nieuw schrift, maar ik
besefte dat ik van de vorige nog
niet veel heb laten zien.
Dus gisteren maar eens alles op
de foto gezet, dan kan ik jullie
( en mezelf ) de komende weken
inspireren.


Een detail uit mijn pagina
met thema 
' Summer '.


Aan de linkerkant maakte ik
een collage.
Wat kan je veel inspiratie vinden
in tijdschriften!
( Afgevoerd van de Bib,
want ik koop het zelf nooit )


Dit is een detail van de
tweede zomerpagina.
Veel inspiratie haalde ik
van Pinterest.


Hier de hele pagina.
Ik gebruikte ook veel 
zomerse tapejes.


Deze vind ik zelf een hele leuke.
Ik maakte het met verf en penseel.
En... Vandaag pakken we in!
Ik ga met de drie kinderen, 
drie nachtjes naar de Zee met de trein.
Daar heb ik echt super veel zin in.
We nemen zo weinig mogelijk mee,
maar gaan er maximaal van genieten.

15 opmerkingen:

  1. Mooi geletterd, heerlijk die zomersfeer! Geniet van jullie uitstapje!!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke ideeën laat je zien, het inspireert zelfs om naar zee te gaan ;-) Veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn weer hele mooie pagina’s. Mooi gemaakt. Leuk he, de inspiratie is overal te vinden.
    Veel plezier op jullie minivakantie naar zee, geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat mooi gedaan dat handletteren, het is een mooi project geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er weer super leuk uit, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo knap, dat handlettering.
    Ik heb het ook wel eens geprobeerd, maar het is niks voor mij. Ik vind het heel mooi, maar ik hou het zelf bij kaarten maken en haken.

    Heel veel plezier bij de zee!!!!
    Wat leuk en ook best spannend😉

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie pagina's! Dat handletteren lukt mij nog niet zo heel goed, maar ik probeer regelmatig wel. Het resultaat op laatste foto is inderdaad een pareltje!
    Veel plezier aan zee! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, prachtige pagina's, heel mooie teksten, zo leuk, super gedaan ! En geniet van jullie vakantie aan zee !! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie pagina's Sarah! En ga vooral lekker genieten aan de zee! Veel plezier!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gedaan allemaal! Geniet van jullie dagen weg, lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow je maakt toch wel heel mooie letters Sarah! Hele mooie pagina's.
    Heel veel plezier aan zee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig en wat een creativiteit weer. Heerlijk dat je naar zee gaat. Met drie kinderen, schrijf je. Het begint bij jou zeker ook al dat ze zelf op vakantie willen...Ga lekker genieten, het wordt elke dag ook mooier weer, dus jullie boffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. toffe pagina's Sarah!
    Geniet van jullie vakantie aan zee! Waar gaan jullie naartoe?
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf hoe mooi jou letters er uitzien! En mooi dat je dit ook kunt! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah