woensdag 17 juli 2019

Dag twee aan Zee


Je hebt handlettering, maar heb je
teenlettering al eens geprobeerd...
Wij hadden er plezier mee.
Deze probeerde ik.


En ook deze.


Nomi schreef deze voor haar
kleine broertje.


Maar ze tekent veel liever
dus maakte ze
een groot kunstwerk.


Moeilijk om op de foto
te krijgen.
Maar het is zijzelf die droomt
van een Dolfijn.


Hier was ze net begonnen.
Ze is echt een tekentalent.


Ze tekende zo maar even dit
toen we op het strand zaten.


Terwijl ik met de jongens 
de zee ingingen 
tekende ze dit.
Zo mooi!


Ik maakte deze tekst.


Het zou mooier geweest zijn in
lichtere tinten, maar ik had alleen
deze kleuren bij.
Inspiratie vond ik bij
Studiosuikerzoet.


In de avond maakte ik nog
een pagina in mijn
Travelbook.


Ik maakte een potloodtekening
met alle visjes die me bijbleven
in Sea Life.


We hadden weer een
zalige dag!

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dag weer, het teenschilderij van Nomi is prachtig, zij is heel goed voor de kunstacademie, en ja Sealife is GAAF!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat teen-letteren van jullie er leuk uit! Ik zie wel dat jullie het daar aan zee naar de zin hebben. Ook de tekeningen van Nomi en jouw pagina zien er super uit! Fijne dag allemaal!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ziet het er allemaal vrolijk en gezellig uit, heerlijk genieten maar met z'n allen.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha teenlettering! Goed gevonden :) Het is een tijd geleden dat ik me er aan gewaagd heb. Mooie resultaten. Lekker genieten met elkaar! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tsjonge, dat hebben jullie mooi geteenletterd! En wat kan Nomi mooi tekenen! Jouw talent heb je doorgegeven! Jouw pagina is ook gaaf! Mooie geschreven en mooi getekend! Geniet lekker verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn misschien maar een paar dagen aan zee, en je gezin is niet kompleet, maar, oh oh, wat genieten jullie.
    En je hebt helemaal gelijk, wat een tekentalent!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, dat is weer eens wat anders “teenlettering”. Leuk! En wat een mooie zandtekening heeft je dochter gemaakt. En leuke pagina met visjes in je travellerboek.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk Sarah !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om te lezen en mooie foto's, ja, jullie hadden het blijkbaar naar jullie zin, en daarbij leuke herinneringen voor altijd..
    groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah