zaterdag 27 juli 2019

Home sweet Home


We zijn weer thuis en ik wil
jullie de laatste 2 pagina's laten
zien van mijn Travelbook.
Op donderdag, op de warmste
dag ooit schilderde ik
tropische bloemen.


En tropische bladeren in
blauw- groene kleuren.


Op de andere pagina
handletterde ik wat.


Hier zie je de hele pagina.


Nog een glimp van de pagina
van gisteren.
De terugreis was heel zweterig!


Bij thuiskomst lagen er
kadootjes te wachten 
in de brievenbus.
De labeltjes van Nancy
en Ellen gebruikte ik om
de pagina op te vrolijken.
Na de trein reis had ik gisteren
avond geen fut meer om zelf
iets te tekenen of schilderen.
Op de trein was het zo warm,
dat je alleen maar kon suffen
en drinken.
Fijn dat het vandaag wat
frisser is.





We hadden een zailge
mini vakantie.

Fijn weekend!

8 opmerkingen:

  1. Prachtig Sarah en zo een orginele manier om een travelbook bij te houden! Leuke foto's ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke pagina's voor je reisboek en wat een prachtige foto's, mooie meiden, toffe knullen en twee lieve moeders

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een heel mooie pagina in je travelbook! Leuk met dat woordgrapje! Wat een mooie foto's, en wat lijken jullie allemaal op het elkaar!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, een prachtige pagina, super gedaan ! Leuk, die "ovenuren"! Tof, dat jullie zo'n mooie, zelfs tropische vakantie hadden. En de mooie foto's zijn een prachtige herinnering ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom weer thuis! Heerlijk als je zo kunt terugkijken op een mooie vakantie. Kort of niet, het gaat om de kwaliteit en niet de kwantiteit. Je pagina's zijn gaaf! Heel mooi geschilderd en je handlettering is ook weer tof! Zo'n labeltje ontving ik ook van Nancy! Mooi he? Geniet weer van het thuis zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OHHHH die bloemen zijn echt prachtig geschilderd! Echt heel mooi zowel de gekozen kleuren als de positie!! Jij zou een stempel set moeten maken!!

    psst. hihi wat leuk dat je men zakje gebruikte in je boek!

    Groetjes
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met die hitte is het heerlijk wat te schilderen of schrijven! Je travelboek is mooi geworden! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb net nog al je bladzijden in je travelbook bekeken. Zo'n leuke herinnering aan wat je deze zomer gedaan hebt. Fijn dat jullie leuke reisjes gehad hebben naar zee en de Ardennen.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah