maandag 8 juli 2019

Zomerliften met Marfien #1


Deze week vond ik tussen
alle klusjes even tijd om dit 
kaartje te maken.



Het was door de zomerlift 
van Marfien, dat ik ineens een
idee kreeg.
Ik wou Aranka post opsturen 
naar Oostenrijk en ik
dacht ( onder de douche ) aan iets dat ze
 geborduurd had op een workshop
en waar ze niet mee wist te doen.
De extra uitdaging ' mannenkaart'
liet ik even links liggen.


Namelijk dit hartje op een
wit lapje stof.
Ik zei toen ' Geef maar aan mij '
en nu verwerkte ik het op
een kaartje voor haar.


Verder hield ik het kaartje 
heel Cas, daar houdt ze van en
het zacht roze van het hartje
komt ook weer terug in het papier.


Een passend lintje vond
ik bij mijn naaispullen.
De liefdevolle tekst is 
eentje van Su.
Ze heeft hem ontvangen en
was er door vertederd.


Verder deed ik afgelopen dagen niet
anders dan schilderen.
Met de roller...


Of met de penseel.
Het was best een grote klus.
Vrijdagmiddag waren we klaar.


Alles is nu mooi wit.
Als eerste hingen we haar 
engeltje weer op.
Glaskunst van Oostenrijk
met erop geschilderd.
' Een glimlach geneest alle goed'.

En nu is ze bezig met inruimen.
Ondertussen zit ik nog steeds in 
de opruim/poets mood.
Er staat heel wat klaar voor
de kringloopwinkel,
alle ramen zijn boven gepoetst...
Knutselen en bloggen is even 
wat op de achtergrond.

Fijne dag!

14 opmerkingen:

  1. Je laat twee heel leuke kaartjes zien! En wat een klus, inderdaad maar heerlijk als het gebeurd is. Alles lekker fris!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent er maar lekker druk mee, de kamer zal nu toch wel aardig ingericht zijn. En opruimen in vakanties, hoe herkenbaar. Ik heb geen vakantie maar ga zo ook weer aan de slag met uitzoeken en opruimen. Niet te lang, maar als ik elke dag wat doe, gaat het vanzelf.
    Je kaartje is ontzettend lief. Zo zacht in deze kleurtjes en gaaf dat je haar eigen hartje erop gemaakt hebt. Het is alleen het tegenovergestelde van een mannenkaart, hihihi..... zeker in de klusdrukte niet gelezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve liftkaart heb je gemaakt, heel mooi
    De kamer ziet er weer fris uit, wat zal Nomi heerlijk slapen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een optie hoor, geen verplichting :-) voor de volgende week is de optie een kinder of geboortekaartje, dank voor je deelname, erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oo wat een plaatje van een kaart, allerliefst in die kleurtjes met dat mooi geborduurde hartje. Wat leuk bedacht én uitgevoerd Sarah. Jij bent flink bezig, zelf ook lekker ondergespetterd, hihi. Ziet er spik en span uit ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk om zo bezig te zijn in je huis.
    Het knapt zo lekker op en je hebt er vast een moe, maar heel voldaan gevoel van.
    Wat een lieve kaart, goed idee om haar eigen geborduurde hartje te verwerken op een kaart die voor haar is.
    Ik moest wel lachen, dat je er juist een heel zoet, zacht, meisjes achtige kaart van hebt gemaakt, terwijl de opdracht is "mannenkaart"😂.
    Maar ik weet zeker dat jij dat niks niet erg vind, je hebt een hele mooie kaart gemaakt, voor je lieve dochter!😉

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een lief kaartje en wat een mooie kleurtjes! Je bent druk met de klussen, veel succes, gelukkig niet meer zo heel erg warm! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje, zo schattig !! En jullie zijn dapper bezig geweest, een heel werk, super ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi hoe jij met vanalles een mooie kaart weet te maken!
    En ik geloof dat jij helemaal niet van stilzitten houd? Wat een klussen weer afgemaakt; fijn om zo de vakantie te beginnen! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super lief kaartje Sarah en nog steeds druk aan het klussen zie ik! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo'n tof kaartje, leuk om iets van Aranka te gebruiken op een kaartje voor haar. En jullie hebben daar met het schilderen duidelijk ook heel mooi werk verricht! Het is een heel gedoe, maar achteraf is de voldoening toch altijd groot. En je zal er vele jaren plezier van hebben. Ik stuur je nu ook groetjes uit Oostenrijk, want ik zit hier momenteel voor het werk (helaas geen vakantie...).
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige lieve kaart!
    Mooi schilderwerk ook!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah