woensdag 24 juli 2019

Houffalize


Gisterenavond laat maakte
ik deze pagina in
mijn Travelbook.
Heerlijk ontspannend.


Ik verwerkte deze foto's.


Ik schreef wat kernwoorden
op die bij de dag horen.


De hele pagina.


Hier laat ik nog een sfeerbeeld
 van de omgeving zien.
Vanochtend deden we al vroeg
een wandeling, voor de rest
van de dag relaxen we in de
schaduw of in ons huisje.
Wat een hitte!
Maar ik ben zo blij dat we niet
in de stad zitten, want in de nacht
koelt het hier toch een beetje af.
💦Hou het koel 💦

6 opmerkingen:

  1. Heel gaaf, jouw travelboek! Mooie pagina maakte je weer. En het ziet er heerlijk uit, goed om je plannen een beetje aan te passen aan de hitte...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie pagina's en papa kijkt mee . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf zeg! Wat maak je een mooi boek! En een mooi aandenken! Fijn dat je in het groen zit en niet in de stad. Kalm an morgen, het wordt extreem!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je travelbook raakt al mooi gevuld met al die leuke tekeningen, teksten en mooie foto's.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag de mooie foto's ook al op Insta, wat een leuke vakantie Sarah ! Geniet ervan !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah