donderdag 25 juli 2019

Make today Amazing



Gisteren middag vertoefden
we heerlijk in de schaduw.
Ik maakte dit terwijl
mijn mama iets maakte
in mijn Travelbook.


Mooi is het geworden!
Een uitzicht van op ons terras,
mijn mama kan supergoed
tekenen!


Erboven schreef ik
wat tekst.

 

 Ik maakte dit nog.


In de avond verwerkte
ik alles in mijn Travelbook.


Bloemen en nog eens bloemen,
zo leuk om te tekenen en de
variaties zijn eindeloos.


Hier het overzicht van de
hele pagina.
We zijn zo vertrokken voor een
vroege ochtend wandeling,
zo zijn we weer terug als het
echt te warm is.

Bedankt voor al jullie lieve en
warme reacties.
Ik ben zo dankbaar dat ik dit
nu met mijn mama kan doen.
Mijn papa kijkt toe, dat weet ik 
en geniet mee.

11 opmerkingen:

  1. Ziet er allemaal erg leuk uit, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet het er allemaal super leuk uit. Mooi om te zien dat jullie samen ook zo fijn genieten. Tof!!
    En wat een gave tas uit een paar posten geleden. Ik zit nog steeds met die verzonken rits. Misschien na de vakantie maar eens een keer voor gaan zitten.
    Geniet van jullie wandeling!!
    Fijne week en hou je hoofd koel.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie bladzijden hebben jullie samen gemaakt, het knutselen en tekenen zit dus duidelijk in de genen
    Kubb zag ik afgelopen week op TV, lijkt me idd een gezellig familiespel, komt uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, je mama is ook al zo getalenteerd! Wat een mooie tekening. En leuk dat jullie zo allemaal bijdragen aan je travelboek. Het ziet er prachtig uit. Geniet met elkaar!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dat is dan duidelijk creativiteit zit bij jullie echt in de familie. En het is inderdaad mooi dat je dit samen met je mam kan doen Sarah en je pap kijkt van bovenaf met jullie mee. Wij gaan volgende week met ons gezin richting Berlijn een reisje wat we met mijn moeder nog had willen maken maar ze durfde het niet aan omdat ze toen al ziek was.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo Sarah, creativiteit zit echt wel in jullie genen! Leuke en mooie verslagjes van jullie dagen aan zee waren het en ook deze pagina in je travelbook is weer eentje om niet te vergeten! Fijn dat jullie zo samen nog kunnen genieten en dat zuchtje wind is een teken van bovenaf ;) Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben je heerlijk creatief bezig geweest samen met je moeder. De onderste foto van je travelbook laat een leuke fleurige pagina zien. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jullie maken er gewoon en creatieve vakantieweek van! Wat een mooie tekeningen en teksten! En inderdaad, het werd al heel snel te warm buiten. Sterkte morgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jou vrolijke bloem en andere kleurrijke stukjes zien er mooi uit! En ja jou mama kan echt goed tekenen! Veel plezier verder! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb zo veel moois bij je gemist Sarah ! Heel mooi en hoe fijn is het dat ook je mama aan je travelbook mee werkt! Zo uniek en iets om te koesteren! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah