zondag 24 januari 2021

Stickey Sunday # 4 - Handletteringschrift # 26 ' Mix '


Vandaag toon ik nog eens
een glimp uit 1 van mijn
handletteringsschriften
met jullie.
Deze pagina maakte ik
met ecoline en
maskervloeistof.


Hier schreef ik met een
witte stift op blinkend
zwart papier deze tekst.
Eerst een schets maken 
met potlood gaat niet op
blinkend papier, want als 
je gomt geeft dat doffe plekken.
Het moest in 1 keer goed zijn
en dat is me gelukt!


Hier zie je de hele pagina.
Ik plakte weer washi tape
om het geheel af te maken.


Deze quote vind ik zo tof,
dat ik er ook een canvas
van maakte.


Die toonde ik al eens eerder
op mijn blog.


Hier weer de hele pagina
De linkse bladzijde is
uit een tijdschrit.


Als je in tijdschriften kijkt
kom je veel verschillende
lettertypes tegen.
Ik maakte op deze pagina
een collage, altijd leuk
om je er door te 
laten inspireren.


Dit is ook materiaal
uit tijdschriften.
Ik vind de kleuren van
de foto rechts zo mooi en
het 🦊 met de tekst verdiende
ook een mooi plekje in
mijn schrift.

Dit is de laatste pagina
uit dit schrift.


Ik heb jullie
in verschillende berichten
uit deze drie schriften iets
laten zien.
Ondertussen legde ik eind mei
de laatste hand
aan schrift nummer 4.
Er volgen dus nog veel
 inspirerende berichten.

Fijne zondag!

13 opmerkingen:

  1. Schitterend, zó kleurrijk met mooie teksten en jouw prachtige handschrift!!!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n leuke bezigheid he Sarah
    Het resultaat is ook zo mooi,ik heb ook verschillende boekjes, al dan niet zelfgemaakt, met verschillende technieken en ook veel tekst
    Wij knutselaars vervelen ons niet snel he!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoveel verschillende pagina's maar stuk voor stuk zijn ze mooi.
    Ik denk er wel eens aan om een schriftje met mooie quote's te gaan maken, maar ben er nog nooit toe gekomen.
    Ik vind bijvoorbeeld de quote met het Vosje héél mooi!!
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Sarah mooie kleuren gebruikt fijne zondag x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk al die bladzijden uit je schriften. Heerlijk om daar mee bezig te zijn lijkt mij.
    Meteen de eerste foto springt er echt uit voor mij. Niet alleen qua kleuren maar ook wat betreft de tekst!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow, jij bent druk bezig geweest ! Ik vind niet alleen de uitvoering, maar ook de teksten zelf prachtig. Heb altijd een zwak gehad voor teksten. En wat de vegen betreft op zwart papier: ik gebruik dan altijd een zwarte gom. Geen vegen meer, of toch niet op gewoon zw papier. Op blinkend papier heb ik het nog niet geprobeerd. Groetjes, A

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Sarah, dat is prachtig allemaal... Je teksten zijn prachtig en je handschrift is helemaal top. Vooral op de zwarte pagina zonder eerst een schets te maken, ik ben onder de indruk.
    Fijne zondag,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijke pagina's.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sjonge Sarah, dat heb je weer heel mooi gedaan! Die op de zwarte pagina is top en de quote is en waarheid als een koe!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Altijd weer leuk en een verrassing wat je gemaakt hebt in je schriften. En elke keer weer heel creatief en het is te zien dat je er veel plezier aan beleeft.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah