maandag 18 januari 2021

Oude postzegels #2 ' Vogels ' * Art Journal #43



Vandaag laat ik weer een pagina 
zien waarop ik oude
postzegels verwerkte.


Het werd een collage van
servetten met vogels en bloemen op
en postzegels met vogels.


Daarna tekende ik met een 
witte en een zwarte stift wat
accenten hier en daar.


Dit is de hele pagina.
Aan de linkerkant plakte ik weer
enkele postzegels uit 
hetzelfde thema.

Morgen en overmorgen ga
ik nog even door met deze
- oude postzegels - rubriek.

Fijne start van de week. 
 

16 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk idee om zo de postzegels te verwerken, je kunt ze ook vouwen en er bloemetjes mee maken
    http://kaartenvanzolder.blogspot.com/2012/02/postzegels.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GeweldigvSarah!
    Ik vind het weer heel erg mooi en leuk uitgewerkt!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een MOOIE pagina's zijn dat Sarah en wat een LEUK idee om oude postzegels op deze manier te gebruiken. Dat idee ga ik onthouden, want hier verzamelen we postzegels.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een kleurrijk geheel heb je ervan gemaakt..lekker vrolijk.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een zeer kleurrijke pagina, mooi geworden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De eerste collage is toch echt prachtig hoor. Wat een mooie combinatie heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kleurrijke pagina's heb je gemaakt! Dank je wel voor je leuke verjaardagskaart, zat vandaag in de brievenbus!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi gedaan en die vogel is een echte blikvanger.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat heb je echt heel leuk gedaan!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi in al die verschillende kleuren. Een mooi bont geheel.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah