vrijdag 15 januari 2021

Willy 72 jaar



Willy werd 72 en voor hem
maakte ik dit kleine kaartje.


Ik gebruikte drie leuke
COA stempels van Ilse die 
hier kwamen logeren 
in de kerstvakantie.
Het everzwijn vind ik
zo'n leukerd!

Ik maakte ineens nog wat extra 
afdrukken, daar komen later
zeker nog kaartjes mee op
mijn blog.

Bedankt voor jullie reacties op
mijn kaartjes van gisteren.
Het seizoenstafelplekje met
Koning winter had ik op het 
juiste moment geïnstalleerd.
Gisterenochtend viel er een beetje
sneeuw, niet lang en hij bleef ook
niet liggen, maar met de vrieskou
is het nu echt wel winter.
Hou het warm vandaag!


 

12 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd deze kaart.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat is inderdaad een lieverd.
    Die oogjes, hihi, en beetje verschrikt kijkt hij😍.
    Je gebruikte leuk papier, dat geeft wat kleur en wordt het een vrolijke kaart.
    Hier zijn de voorspellingen ook kou en sneeuw, maar mijn app geeft dat niet aan, ik wacht het maar rustig af.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke feestelijke kaart voor Willy!
    Het is een schattig everzwijn, en zo te zien is hij druk in gesprek met het eveneens schattige vogeltje :)
    Fijne dag, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah deze is ook leuk Sarah!
    deze stempel is ook schattig!
    Mooi gemaakt!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh, dat zwijntje is zeker een leukerd! Maar ook het vogeltje is leuk. Je hebt er een heel leuk, vrolijk kaartje van gemaakt.
    Nu snap ik waarom het zo koud is en er ook hier al af en toe een sneeuwvlokje voorbij komt, dat komt omdat koning Winter hebt neergezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat everzwijn is geweldig... ik had het nog niet gebruikt.
    Super leuke combinatie met het ruitjes papier. Lucas en Marco zijn echte fans van everzwijnen vandaar dat ik het in mijn collectie heb zitten. Zijn primeur is meer dan gelaagd! Fijn weekend en stiekem hopend op wat sneeuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi ! Het zijn inderdaad leuke stempeltjes. Ik heb er enkel de ezel van !
    Deze kocht ik vorig jaar bij Inge om een kaartje voor mijn man zijn verjaardag te maken, hij heeft ezels 7 ezeltjes !
    Groetjes en fijn weekend ! Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk kaartje en wat een leuke stempeltjes zijn dit.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaartjes maakte je met al de stempeltjes die kwamen logeren. Slim om af en toe tijdelijk te ruilen dan komen er toch weer andere ideeën boven.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart is enig met het zwijn. En het ruitjes papier geeft het iets gezelligs.
    Hier wordt vandaag sneeuw voorspeld. Op sommige plaatsen 5 cm, maar of dat dan lang blijft liggen??

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah