maandag 11 januari 2021

3 pennenzakken en nog eentje extra



Nomi haar oude pennenzak voor 
haar potloden was kapot gegaan en
ze vroeg me om een nieuwe te maken.


Ze koos zelf de stofjes uit mijn 
bak  ' geplastificeerde stoffen '.


De pennenzak werd helemaal zoals
ze hem in gedachten had en al
haar potloden passen er perfect in.


Op de flapjes naaide ik nog een
handmade - labeltje .


Het model viel me zo mee dat ik
er ook 1 naaide voor mezelf.


Ook hier voorzag ik het
flapje met een label.


Pennenzakken kan je nooit
genoeg hebben, daarom dacht ik
als ik er nu eens eentje maak met
doorschijnend tafelzeil.


Dan zie ik zo de inhoud.


Ik stak er mijn edding stiften in.


De pennenzak is super handig!


Aranka zag me bezig en vroeg of
 ik voor haar stijltang ook zoiets
gelijkaardigs kon maken.


Ik koos voor een iets anders model.
Ook zij was tevreden.

Deze werkjes naaide ik natuurlijk
niet allemaal vorige week.
Ik naaide ze ergens in 2020 en
ik verzamelde ze nu in 1 bericht.

Fijne start van de 
nieuwe week!



 

17 opmerkingen:

  1. Altijd handig, mooie stofjes heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben altijd een beetje jaloers op jou, met je naai projectjes, wat werk jij toch netjes.
    Wat leuk dat jouw kinderen keus hebben tussen de stofjes, jullie hebben gewoon een soort winkeltje thuis😉.
    Ik vind ze allemaal weer heel erg mooi geworden en door het labeltje zijn ze erg persoonlijk en echt handgemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend handig en leuk gedaan Sarah.....handige handen heb je!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn zoals gewoon weer heel mooi en zeer netjes.
    Fijn zo'n handige mama te hebben, je kids hoeven maar de roepen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig resultaat Sarah!
    En net als Daphne al zegt, wat werk jij toch altijd precies en netjes!
    Iedereen weer happy met zo'n prachtig etui, met label!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk!
    Leuk om kado te doen.
    Je kids boffen met jou:)
    Zo'n doorzichtige lijkt me super handig.
    Heel leuk gedaan!
    Fijne dag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi resultaat, een mooi modelletje en heel handig die geplastifisieerde stoffen. Zeker voor pennenzakken. De transparante is ook heel leuk en handig, Knap naaiwerk dat doe ik je niet na. Liefs Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk deze mooie pennenzakken gemaakt Sarah..jouw kids zijn vast heel blij met zo een handige mama....TOP!!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij maakt zulke leuke dingen Sarah, je bent van alle markten thuis. Tof je pennen en stijltang etui!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben je toch handig in dit soort dingen. Jaloersmakend :-) Het ziet er allemaal super leuk en handig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke etuis. Ik vind het inzetten van de rits altijd zo’n gedoe, dat ik ze maar niet maak. Jammer, want ze zijn enig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke pennenzakken.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt top, dat je zo handig bent met de naaimachine. het zijn mooie zakjes en voor de stylingtang ook. De doorzichtige van het tafelzeil is wel en vondst! Echt slim van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ben je toch handig Sarah ! Heel tof zeker die doorzichtige pennenzak . Knap
    groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo mooi en handig; je zou ze gemakkelijk kunnen verkopen !

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah