donderdag 28 januari 2021

Kerstkaarten donderdag #4 ' Engeltje '



Alweer donderdag en de week
leek nog maar net gestart, wat glipt
de tijd tussen mijn vingers.
Maar dit lieve engeltje wijst
ons de weg.
Alles komt goed.


Het engeltje is van
Hello Bluebird.
Ik schilderde het in met
aquarelverf.


De vleugels hebben een glitterlaagje,
geprobeerd op de foto te zetten,
maar dat is niet echt gelukt.

Ik doe weer mee met 52 WTC.

Bedankt voor al jullie geweldige
reacties op mijn stipkaart!
Ik denk dat er nog gaan volgen 😉
Mijn eerste deelname aan het KKT
dateert van
maart 2015 met dit kaartje.


Leuke combinatie Kraft en wit,
ga ik nog eens doen!

Fijne dag!

 

23 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstkaart met het schattige engeltje Sarah. Je eerste KKT kaart mooi craft en wit leuk idee, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattig kaartje met het lieve engeltje erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dit engeltjes kaartje, Sarah!
    Ook het kaartje met kraft en wit vind ik leuk!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met het engeltje. Maar ook je hexagoon kaart is leuk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief engeltje op je mooie kerstkaart Sarah.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een lief engeltje o je kerstkaartje Sarah.
    En je eerste kaartje voor het KKT in kraft en wit....nog steeds mijn lievelingskleuren....gaaf!
    Grotjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig engeltje op dit mooie kaartje!
    2015, dat lijkt alweer zo ver weg. Maar ook dit kaartje is een plaatje.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kerstkaartje met het engeltje erop. Bedankt voor je deelname bij 52 weeks to christmas!

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ahhhh, wat een dotje dat engeltje! Ik ben opslag verliefd. Je hebt haar mooi in de spotlight gezet doir de kaart verder clean te houden.
    De kaart met kraft en wit is ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Sarah,

    Wat een lief engelenkaartje!
    En hoe leuk dat jij ook naar jouw eerste KKT-kaart bent gaan zoeken... Fijn om ook zo een keer oude reacties terug te lezen hé?

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is maar goed dat het engeltje ons laat weten dat het goed komt, want ik vind dat we de moed een beetje aan het verliezen zijn.... ik had 2 vriendinnen aan de lijn die het einde nog niet echt zien zitten en ook mijn zus geraakt de pedalen kwijt. Zij is kok in een rusthuis en daar zijn de vaccinaties voor hun al,3 keer uitgesteld, nu duimen we want het zou voor volgende week zijn. Geullig dat we onze hobby hebben en ons gedachten wat kunnen verzetten.
    Nu je eerste kaartje voor het KKT vind ik nog steeds mooi. Ik ga het mijne ook eens opzoeken.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Snoepig kaartje !!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een snoezig engeltje op je kerstkaartje, Sarah.
    Ik vraag me ook af hoe de tijd zo snel kan gaan, eind januari alweer...
    Leuk, die foto van je eerste KKT kaart, dan ben jij later aangesloten dan ik, ik dacht altijd dat jij er al veeeeeeel langer bij was. Grappig is dat.
    Fijn dat je meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi je kerstkaartje met dat schattige engeltje Sarah
    en ook jij ben al een heel wt jaartjes actief bij het KKT zie ik wel...leuk is dat om zo je eerste kaartje te laten zien hè..
    Dat idee had ik gisteren ook...
    groetjes Rosina
    DT52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart met een heel lief engeltje!
    Je had helemaal gelijk met je opmerking bij mijn KKT kaart. De woensdag dat ik de noodopvang doe is mijn lichtpuntje in mijn werkweek. Echt met kinderen aan het werk en niet via de computer. Schept toch een afstand vind ik.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Engeltjes geven hoop, ik hou ervan.
    Deze is daarbij ook nog eens heel schattig.
    En wat heb je het mooi ingekleurd, met verf, knap hoor.
    Het komt goed, maar ik moet wel mijn best blijven doen om het te geloven.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lief kaartje met de engel, jouw eerste kaart is tof, het is idd een mooie combinatie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kerstkaart met het engeltje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een enig engeltje. Supermooi. En ik heb ook gekeken welk kaartje ik had voor het KKT had toen ik de eerste keer mee deed..
    Laat ik de volgende keer zien in het KKT.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dank je wel voor je leuke reactie op mijn blog! Je kerstkaart is heel mooi, laten wij met het engeltje de moed er maar een beetje in houden.
    Wat leuk dat je je eerste KKT kaart laat zien. Dat is zeker een goed geslaagde, toffe kleuren ook!
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi kaartje met het lieve engeltje. Wauw, wat een geweldig kaartje voor het KKT, zo knap om zo netjes te dotten, echt geweldig.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel leuk kaartje, lief engeltje!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah