donderdag 14 januari 2021

Kerstkaarten donderdag #2 * Cats on Appeltree kwamen logeren



In de kerstvakantie leende ik aan
Ilse stempels uit en mochten haar
COA stempels hier logeren.
In maakte er een paar 
kerstkaarten mee.


Het werden smalle kaarten met 
papiertjes van het Kruidvat.
( Mijn eerste kerstpapier aankopen )
Met dit kaartje doe ik graag mee
bij 52 WTC.


Hier zie je kaarten nog eens alletwee
met de gebruikte houten stempel.
De boom en de tekst van de
stempels van Lawn Fawn passen
er perfect bij. 


Ook met het rendier maakte
ik een kerstkaart.


Ook dat werd een eenvoudig
kaartje.


Als laatste nog een foto met de
3 kaartjes samen.
Morgen laat ik nog een kaartje
zien met de logés. 


De lichtjes van de kerstboom laten 
we nog even hangen maar de kerststal
heeft plaats gemaakt voor dit
winters plekje.

🌨️ Fijne dag 🌨️

 

24 opmerkingen:

  1. Mooie serie kerstkaartje Sarah fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn ontzettende leuke stempels.
    Wat grappig dat je bovenop de auto nog een kerstboom hebt gestempeld, ik dacht dat dat zo hoorde.
    Het rendier vind ik ook een mooie.
    Omdat je "rustige" kaartjes hebt gemaakt trekken de stempels alle aandacht en dat verdienen ze ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave serie! Erg leuk!
    Fijne dag en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaartjes met de schattige stempeltjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof dat jullie van elkaar kunnen gebruiken, énige stempels en vrolijk papier!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaartjes zijn het geworden! Echt tof deze niet traditionele kerstkaartjes.. Zulke logés mogen vaker langskomen zeker? Liefs, Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een ontzettend lieve kaartjes.
    Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wist niet dat stempels ook weleens uit logeren gingen, hihi. Je hebt leuke kaartjes gemaakt! Ze zijn zo leuk, die COA stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een drietal leuke kerstkaartjes zijn dit Sarah, mooi gestempeld weer...en wat een knus winters tafereeltje is er bij jullie in huis te zien.. echt heel mooi.
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt drie leuke kaarten gemaakt met de geleende stempels!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kerstkaartjes, Sarah!
    Wat fijn dat je zo jullie stempeltjes eens kunt uitwisselen!
    Dat rendier vind ik zo grappig met dat grasje in zijn mond staat tie te kijken alsof ja alsof wat?
    Ja lichtjes kunnen we momenteel nog wel gebruiken
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo, jij bent lekker productief geweest met je geleende stempels. Leuk Sarah! En dat oude papier doet het ook nog goed op een kaartje. Leuk om zo stempels te kunnen uitwisselen!
    Gezellig dat je meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een grappige kaartjes heb je gemaakt Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie set kaarten heb je gemaakt
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geinige stempels, je hebt er leuke kaarten mee gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je leuke kaartjes gemaakt Sarah!
    En weer een gezellig winterhoekje in huis....super!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooi stijl van kaartje, heel CAS, helemaal mijn ding.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kerstkaarten heb je met de geleende stempels gemaakt Sarah. Altijd fijn als je iets mag lenen.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. O, ik meld me nu al aan voor een kerstkaart voor dit jaar. Ik vind een auto met kerstboom erop zó echt kerstmis. Maar het rendier is ook enig. Het winterhoekje is weer mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt met je "logés" hele leuke kaarten gemaakt. De zwarte stempelafdrukjes op het witte papier steken mooi af tegen het vrolijk gekleurde papier.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo, dat zijn meteen 3 kaartjes! En ze zijn alle drie erg leuk! Dat papier maakt het vrolijk.
    Mooi winters tafereel nu. Ligt er bij jullie al sneeuw?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je mooie kaartjes gemaakt met mijn vriendjes...
    Heel leuk in combinatie met het vrolijke papier.
    Liefs Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superleuke kaartjes, echt te gek!!
    Je hebt je logeetjes goed benut ;)
    grtz Colien (52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah