zaterdag 9 januari 2021

Winterse boodschaptas



Vandaag wil ik jullie graag 
deze tas tonen die ik al een 
tijdje geleden maakte,
maar nog niet liet zien.


Het ruitje is een oud stofje 
van mijn oma.
Ik vind het echt bij de winter en
de kerstperiode passen.


De inspiratie voor deze boodschappentas
haalde ik uit het boek
' De tas van Annelies '.
Ik gebruikte het patroon Lili.


Ook in de binnenkant verwerkte ik
een stof van mijn oma:
Rood met een fijn wit streepje.
De tas heeft een leuke binnenzak.


De handvaten zijn enkel vanonder
mee gestikt, bovenaan zitten ze
vast met rivetten.
Met de hand naaide ik er nog
' Handmade ' op.
De tas is ruim, stevig en stijlvol.

Fijn weekend!


 

12 opmerkingen:

  1. Dáár stap je toch voor je plezier mee rond, ik vind hem super mooi..chapeau Sarah!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie tas, Sarah!
    Wat ben je toch handig!
    Dat ruitje had ik vroeger een plissé rokje van
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is je wintertas geworden mooie ruit stof van oma en zo maken we mooie herinneringen. Fijne zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, mooi! Heel stijlvol, daar zal je een hoop complimenten over krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw...wat een mooie boodschappentas is dit, Sarah. Echt heel knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is echt super mooi, en helemaal daar het een stofje van je oma is.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent een ster in netjes naaien van tassen, mooie fijne boodschappentas en goed hergebruik

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie tas heb je gemaakt! Zeker leuk dar ruitje en prachtig gemaakt! Een leuke herinnering aan je oma toch? Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Handige bij ! Een hele mooie tas prachtig gemaakt !
    Groetjes,
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf zeg, deze tas.
    De stof is echt super leuk!!
    Deze heb je vast al met veel plezier gebruikt?!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig, wat een mooie tas maakt je je! De stofjes zijn prachtig bij elkaar. Daar heb je vast al veel plezier van gehad.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah