woensdag 27 januari 2021

Kleurenkaartenteam ' donkergroen - magenta '



Voor het kleurenkaartenteam 
stipte ik deze kaart 
in de kleuren
 donkergroen en magenta.


Als inspiratie gebruikte ik 
tot hier het patroon 
' bonbondots' van Stipstijl
maar dan in twee kleuren.


Ik voegde zelf nog een 
tweede laag toe met
witte stippen.


Daarna stipte ik in het wit 
nog een derde laag.


Met een tekst erbij werd het
een leuk kaartje.

Ik ben benieuwd wat al de
andere deelnemers van het
KKT maakten met dit vrolijke 
kleurenduo.
Je vind de deelnemers 
bij Martina, die dit KKT
al 10 jaar organiseert.
Dank je wel Martina!

Fijne dag!

36 opmerkingen:

  1. Wauw...wat een mooie stippenkaart heb je gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat is dit mooi, super gestipt, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat heb je dit mooi gedaan! Echt een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er superleuk uit Sarah!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zeg deze stippenkaart, Sarah!
    Slim die sjablonen om te stippen
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie stipjes kaartjes wat een klus om al die stipjes te zetten
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dat heb je echt super gedaan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dat mooi gedaan! Ik ben gek op stippen maar doe het nooit met kaartjes eigenlijk! Je hebt er een super mooi kaartje van gemaakt, een leuk voorbeeld om ook eens te gaan doen! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee om te gaan stippen Sarah! Ik heb het wel eens op bordjes gedaan maar er helemaal niet bij stil gestaan dat dat natuurlijk ook gewoon op een kaart kan! Superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je de smaak/techniek van het stippen goed te pakken, ik vind hem keigaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend leuk gedaan sarah.....je geeft ons nog wat uitleg ook....prachtig!
    Groetjes en succes met alles hoor....het begint nu wel lang te duren,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee om op een kaart te stippen! Geweldig resultaat geeft het.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat gaaf gestipt, Sarah. Ik heb ook nog een schaaltje liggen wat ik in deze kleuren heb gestipt. Was ik helemaal vergeten (anders was ik snel klaar geweest).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een SCHITTEREND stippenkaartje Sarah....zo leuk gedaan doe je dat met stippenpennen ?? maar je schrijf ook met een sjabloon...Ik hoor het nog wel ...
    Het is in ieder geval een BEAUTY!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. PRACHTIG verjaardagskaartje Sarah.....met al die verschillende stippen.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi sarah, het is dankzij de enthousiaste deelnemers dat het KKT levend blijft en voor velen een mooie uitdaging is. Ik doe het heel erg graag ! de jaren vliegen voorbij !
    je maakte een heel erg leuke stippenkaart, past helemaal in het plaatje
    fijn dat je weer van de partij bent deze maand,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kaartje is echt prachtig... misschien kan je me dat "stippen" wel eens leren? als we weer samen iets mogen doen natuurlijk ;-)
    Liefs,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ook een leuk idee om een kaartje te stippen! Prachtig gedaan en heel mooi in deze kleurtjes!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat prachtig gestipt, Sarah. Het geeft zo'n leuk effect en volgens mij is het nog enorm ontspannend om te doen ook (ik heb het nog nooit gedaan...)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat heb je super gedaan. Ik kreeg van een vriendin een stipkaart. Ik wist niet eens dat ze ook stipte. Echt heel vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig stipwerk Sarah, daar ben je wel even mee zoet als ik ook de droogtijd meereken. Hele toffe kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw! Dat is mooi geworden! Ik had het stippen nog niet eerder op een kaart gezien, maar ik vind het prachtig. Ik ben je gaan volgen!
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel leuk gedaan en wat een goed idee om te stippen op je kaart. Bij mij komt het stippen er maar niet van, wie weet wel als ik het ook eens op een kaartje doe.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig deze gestippelde kaart.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zooooooo, dàt heb je leuk bedacht en heel nu gemaakt!!
    Wat een prachtige kaart!
    Heel origineel, ik heb dit nog bij niemand gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een prachtige kaart. Ik hou wel van die stippen
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een vrolijke stippenkaart ! Een heel leuk idee om met de kleuren zo te spelen.
    Groetjes. Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat heb je heel mooi gemaakt!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jij bent niet te stoppen met stippen. Maar wel heel leuk zo op een kaartje!! En super dat je er gisteren weer was op jouw diertjes dinsdag met een heel mooi kaartje.
    Tot het volgende KKT!! (en vast nog wel eerder)
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een werk op een kaartje Sarah! Heel mooi gedaan, knap! Het lijkt me echt heel moeilijk om het zo mooi te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Zo zeg wat super om ene kaart te stippen. Ik denk dat je vast wel mensen op ene idee brengt. Super gave kaart geworden, mijn complimenten. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hey Sarah,

    Oh, wat een juweeltje is jouw kaart! Ik zag al meermaals die stipjes op servies, ook bij jou maar nu je het patroontje er bij legt, heb ik het systeem door!
    Goed hoor, leuk gemaakt!
    De ontvanger van zo'n kaartje mag er heel erg blij mee zijn!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Sarah,

    Wat heb je dat onwijs gaaf gedaan en op een kaart had ik het nog niet eerder gezien! Hij is prachtig!
    Leuk dat je je stappen hebt gefotografeerd!
    Hartelijke groet, Linda T

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wauw, wat leuk bedacht.
    Erg mooie kaart.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah