woensdag 9 september 2020

Plant the seeds... Art Journal #36



Vandaag laat ik deze mooie 
pagina uit mijn eerste
Art Journal zien.
Weer gemaakt vorige zomer.


Het begon met deze achtergrond,
die ik maakte met een stencil.


Met mooie bloemenservetten
versierde ik de pagina.


Daarna stempelde ik er een
kleine stempels op.


Op de linkerpagina schreef ik
een tekst.


De inspiratie voor de tekst
 haalde ik op Nomi's kamer.


Met deze  leuke kleurtjes
wens ik jullie een fijne dag!

Onze school staat in de krant.
' De eerste school in Vlaanderen die
dicht moet wegens een positieve test. '
We staan weer bij af ☹️

O ja, vandaag bestaat mijn blog
7 jaar! Hoera!

10 opmerkingen:

  1. Mooie pagina, Sarah.
    En gefeliciteerd met je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In een woord prachtig! En gefeliciteerd.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie pagina met prachttekst, Sarah!
    Jammer van de school....
    Van harte met je blogverjaardag...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige pagina!
    Wat ontzettend vervelend dat jullie school dicht is! Het geeft zo'n onrust, he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat leuk gemaakt
    Gefeliciteerd met je blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie pagina in deze kleuren. Wat balen dat de school dicht zit. Al 7 jaar aan het bloggen, dat is al heel lang! Gefeliciteerd.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je 7 jarige blog! Dan ken ik je ook zo lang ongeveer denk ik! Wat leuk!
    Je pagina is erg mooi, leuk dat je bij Nomi inspiratie vond!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hè, dat je je zo kan uitleven op zo'n pagina, ontspannend ook.
    De kleurtjes zijn om vrolijk van te worden, net als je blog verjaardag, ook vrolijk nieuws, 7 jaar, poeh, da's ook al een hele tijd.
    Het andere nieuws is veel minder mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allereerst gefeliciteerd met het 7 jarige bestaan van je blog!
    Je art journal pagina vind ik erg gaaf gemaakt en wat leuk dat je daarvoor inspiratie vond op de kamer van dochter!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ellendig dat de school zo in het nieuws kwam. Hopelijk komt het gauw weer goed.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah