vrijdag 18 september 2020

Give without ... * Art Journal # 38



Wat een zonnige warme dagen!
Daar past deze pagina wel bij.
Het is weer eentje van die 
productieve zomer in 2019.
Toen wisten we totaal niet wat ons
in 2020 allemaal zou overkomen...


Nadat ik de pagina met gesso
een onderlaag had gegeven,
kwamen er wat vrolijke kleuren op.
Met een zelfgemaakte stempel
( Al een heel oudje, dateert van
voor de kinderen 😉 )
versierde ik de pagina.


Met een stencil kwamen er nog
wat blauwe strepen op.


Met een zwarte stift 
schreef ik de tekst.
In de strepen kwamen met
een witte acrylstift
kleine stipjes en tekende ik
de hartjes.


Dit werd het eindresultaat
van de pagina met weer
een wijze les! 

Deze week was weer heel 
uitputtend.
Maar toch heb ik goed nieuws.
Moriander en Nomi waren 
enkel verkouden en mochten
gisteren al weer naar school.
Jaro's school mag vandaag 
uit quarantaine. 
( De virologen besliste dat 
10 dagen voldoende was ).
Dus vandaag lijkt het precies
weer een eerste schooldag...
Ik hoop zo hard dat alles nu
wat normaal kan verlopen, 
want ik ben echt toe aan 
wat rust, ik ben al twee 
weken zo moe.
Ik hoop vandaag mijn batterijen
weer wat op te laden....



11 opmerkingen:

  1. Hoi Sarah, wat weer een prachtige pagina!
    Mooie tekst!
    Fijn dat het toch maar alleen verkoudheid is en dat de school weer open is, rust goed uit dank ook aan jezelf!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gedaan, Sarah.
    Fijn dat de jongens weer helemaal opgeknapt zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat er weer een 'normale' dag was! En leuk dat je ons de pagina nog laat zien, heel kleurrijk.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He dat is weer even goed nieuws. Je pagina is heel mooi en kleurig. En weet je zeker of je niets onder de leden hebt, of een laag hb of zo?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Warm is het zeker, afgelopen dinsdag was de heetste verjaardag die we ooit gehad hebben! Je laat ons een mooie kleurrijk werk zien Sarah. Fijn dat je de jongens weer zijn opgeknapt en de scholen weer open zijn.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie pagina met vrolijke kleurtjes en wijze tekst.
    Fijn dat de jongens weer naar school mogen en ik hoop dat je je eigen accu weer wat op kunt laden.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie pagina had je gemaakt.
    Ja was alles maar weer 'normaal'wij zijn het hier ook aan het missen.
    HOu je taai hoor. En fijn dat ze weer naar school mogen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij verwerkt vaak van die mooie teksten in je creaties!!
    Het zijn uitputtende maanden geweest, dat komt er nu uit!!
    Ik ben ook steeds zo moe, maar probeer mezelf niet teveel te laten doen, leg mezelf niks op. Vroeg naar bed en lange nachten slapen. Het komt Goed Sarah, echt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie journal pagina en leuk met je zelfgemaakte stempel. Mooi afgewerkt met de witte stipjes en mooie handlettering ! zorg goed voor jezelf en hou je eigen gezondheid ook maar in het oog met die vermoeidheid! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gave pagina! Ik hoop dat je een beetje kan bijtanken, wel zo fijn.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah