woensdag 30 september 2020

Kleurenkaartenteam: Zalmroze en turquoise



We zijn weeral de laatste
woensdag van de maand,
dus tijd voor het KKT.
Deze keer zijn de kleuren
zalmroze en turquoise.
Bij toeval kwam ik op
een idee.


Ik was bezig met de uitdaging 
van Colien. Ik had mijn papiertje 
omgedraaid en ik zag
 dat het zalmroze was.
Ik was daarna met iets anders
bezig en ik had mijn bik uit de
weg gelegd op dat papiertje en 
daarna zak ik het:
Dit zijn de kleuren van het KKT!
Toen kwam de inspiratie
vlug op gang😉


Ik wist dat ik mijn kaart eenvoudig
wou houden en toen dacht ik
aan deze bloemensnijmal van de
Action, die ik nog niet gebruikte.
Ik sneed hem uit in wit en 
turquoise en toen kon het
puzzelen begonnen, dat was
echt prutsen maar het 
resultaat loont.
( Met de andere kleurencombinatie
kan ik nog een creatie maken...
Wie weet de volgende KKT ? 🤭)


De bloemen kwamen op een
strookje zalmroze.
Daaronder het woordje flower,
die bij de snijmal hoort.
Verder zette ik er geen andere 
tekst bij zodat hij bruikbaar is
voor verschillende 
gelegenheden.

Bij Martina vind je nog
meer deelnemers voor
het KKT.


Gisteren kwamen deze leuke 
spulletjes binnen.
Af en toe moet je jezelf
eens verwennen!

Fijne dag!

28 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met de bloemen als blikvanger. En verwennen moet op zijn tijd Sarah.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat en leuk kaartje met de mooie bloem Sarah!
    Volgens mij heb ik hem ook....maar nog niet gebruikt!
    Wat heb je leuke spulletjes gekocht bij MD!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje in de gekozen kleurtjes!
    Soms komt het idee ineens op en als de uitvoering dan ook nog lukt, is de opdracht geslaagd....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Die bloemensnijmal vind ik een hele mooie
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi deze kaart, Sarah!
    De kleurencombie is prachtig, maar de bloem komt ook zo mooi tot z'n recht!
    Ha leuk nieuwe diertjes!
    Ben benieuwd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit zijn 2 schitterende kaartjes in de KKT kleurtjes Sarah...het is je heel goed gelukt met die ingelegde bloemenstans..en dan de nog die 2e in de omgedraaide kleurtjes...FANTASTISCH!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo leuk dat je al bezig met wat anders je de kleuren voor het KKT al binnen bereik hebt. Je kaart is mooi geworden. Mooi van eenvoud. Verder al jou berichten van de laatste maand teruggelezen. Wat maak je veel mee zeg. Ook maak je veel aan kaarten en kleding voor de kids. Zo fijn dat je dat mag doen. Ik heb dat ook veel gedaan. Hopelijk kunnen je kinderen gewoon naar school gaan, ik heb er wel een hard hoofd in. Oja en jou serie voor Gert, was prachtig. Wat schrijf je liefdevol over alles. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart Sarah!! En zo voor veel gelegenheden geschikt.
    En succes met je nieuwe spulletjes!! (ik heb mijzelf nog steeds weten in te houden met die beestjes, maar ja wel de missees gekocht van karin joan)
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi zoals je de bloem weer in elkaar gepuzzeld hebt, gave KKT kaart, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk puzzelkaartje in KKT kleurtjes! Ik ben ook heel benieuwd wat je allemaal met je mooie nieuwe spulletjes gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuke kaart, Sarah.
    En veel plezier met je nieuwe spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart met mooie bloemenmal, Sarah. Ik kom haast niet bij Action momenteel, maar ik mis dus af en toe wel iets leuks...
    Grappig dat je de benodigde kleuren zo "toevallig" bij elkaar had.
    En goed, om jezelf op iets leuks te trakteren! Geniet er van.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart heb je gemaakt Sarah, en wat een leuke spulletjes.
    Nog meer mooie kaarten maken.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor het KKT, eenvoudig, en daar hou ik van. Leuke spulletjes gekocht, veel plezier er mee. Groejtes Ingride.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk kaartje! Soms moet je even geduld hebben en dan komt het idee ineens, he?! En wat een leuke nieuwe spulletjes heb je! Ik ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoe je af en toe op een idee voor een kaart kan komen hè? Het is een mooie geworden in de perfecte kleuren!
    Veel plezier met je leuke spulletjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Sarah, prachtig is je kaart geworden. Ik heb deze mal ook en vind hem Supermooi, maar jij hebt wel een werkje van gemaakt hé met alles terug in te leggen, maar het super geslaagd.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Sarah, een hele mooie fijne kaart, je hebt er nogal je werk van gemaakt.
    Is heel mooi geworden met dat inlegwerk.
    Groetjes, laurette.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk kaartje Sarah, ja zo af en toe pieker je je suf en dan opeens . . . valt de franc

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt! Leuk als zoiets ontstaat zonder dat je echt op zoek was. En je nieuwe spullen zijn tof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart Sarah! Die bloemenstans is echt een leukerd!
    Jezelf verwennen moet af en toe gewoon. Zeker met zulke leuke spulletjes!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi Sarah ! En leuk je nieuwe dingetjes !
    Geniet ervan !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hahahaha, wat grappig dat je zo 'in gang' raakt. Ik denk dat we allemaal op verschillende, soms meer bijzondere plekken inspiratie opdoen, maar die van jou heb ik toch nog niet ervaren hahaha !
    leuk kaartje heb je gemaakt, mooi
    fijn dat je er deze maand (weer) bent !
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hey Sarah,

    Super kaartje en hele toffe snijmal... Waarom zie ik die nooit als ik bij Action ben? Ik zie regelmatig zo'n leuke spullen bij blogmaatjes en als ik dan ga kijken, is daar niks van te zien... Ga misschien gewoon op foute momenten...

    Enne... nee, helaas nog geen post van jou ontvangen... Merk dat die soms lag onderweg is... Nu moet ik extra mijn brievenbuis in de gaten houden...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zo komen de ideeën soms zomaar opeens.
    Waar een mooie snijmal, met die bloemen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah