zaterdag 19 september 2020

Nog meer mondmaskers



Eind augustus selecteerde ik
nog wat mooie stofjes voor
mondmaskers.


Daar maakte ik deze maskers mee.
De rekkers aan de zijkant zijn
mega handig omdat je ze met
het schuivertje kan aanpassen.


Dit stofje viel erg in de smaak dus
maakte ik er nog eentje, deze keer 
met zwarte rekkers.


De kinderen mochten nog een
paar stofjes uitkiezen en in
totaal maakte ik er 11.
De  meisjes wouden er ook graag
zwarte, die overal bij passen.


In de solden bij de couponbak
vond ik een lapje aan 2 euro.
Daar maakte ik er eentje uit,
de stof is extra licht en dat vond
iedereen hier wel aangenaam want ze
moeten het uren dragen op school.
Ik verknipte heel het lapje.


Uit het lapje kreeg ik
12 mondmaskers.
Iedereen is nu goed voorzien en op
het einde van de week was ik ze
allemaal samen op 60 graden.

Fijn weekend!

 

7 opmerkingen:

  1. Wauw, protectie werk!!
    Je hebt ze mooi klaar liggen nu, je kan ze zo pakken mocht dat nodig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap hoor en zó nodig, mocht willen dat men zich hier er niet zó tegen verzet en vooral op de 1,5 meter hamert want het neemt weer hand over hand toe helaas! Achterneefje in Duitsland draagt ze ook de héle schooldag!
    Zonnig weekend xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gedaan ! Handig als je dit allemaal zelf kan maken ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt, Sarah!
    Slim op voorraad
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow je bent super goed bezig geweest zien er prachtig uit. Ik moet er ook nog een paar maken.
    Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie kunnen weer een tijd vooruit! Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent idd weer goed bezig geweest.
    En fijn ze op voorraad te hebben.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah