dinsdag 29 september 2020

Phille & Fien



Een goede kennis van ons
trouwt morgen.
Om haar te feliciteren
maakte ik dit kaartje.
( De kleuren komen ook terug
op de trouwaankondiging ).


Ik maakte 2 keer een krans in een
andere tint blauw.
Daarin hun namen met letters
van Marianne design.


Onderaan een tekstje van SU.
De datum schreef ik zelf.


Op zich is het een heel eenvoudig
kaartje, maar het meeste werk 
kroop ik het nadenken, 
het wikken en wegen,
raad vragen bij de dochters,...
Maar het resulteert wel
in een kaartje waar ik heel
tevreden mee ben.


Aan de binnenkant schreef
ik nog een mooie tekst.

Wat een weer afgelopen dagen!
De regelmatige volgers
weten dat ze in de straat en 
op ons plein
aan het werken zijn.
Rechts ligt de asfalt reeds, maar links
en op het plein ligt alles nog open.


Met al de regen is het 1 modderpoel.
Elke dag rijden er vrachtwagens op
en neer. 
Het schiet op, maar traag...
Ooo.... wat droom ik van terug een
rustig plein waar je de vogels kan 
horen fluiten.
Al van eind februari word ik
elke dag wakker om 6 uur
van de werkmannen,
 behalve op zondag.
2020 is ook op dat vlak een jaar wat 
ik niet gauw ga vergeten.

Zo dat was het voor vandaag.
Morgen ben ik er met een
kaartje voor het KKT. 

Fijne dag!

 

8 opmerkingen:

  1. Erg leuke kaart, Sarah.
    Hopelijk duurt het nu niet erg lang meer met het plein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaartje Sarah...
    Wat zonde van het plein, er zal toch weer wel wat groen terug komen of niet?
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart voor het bruidspaar. Die werken bij jou voor de deur blijven ook maar duren, hopelijk is het einde binnenkort in zicht! Maar het zal vast heel mooi worden.
    Groetjes Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blubzooi voor de deur maar volgend jaar hebben jullie vast weer een mooi plein met hopelijk ook weer wat groen ook al zullen eventuele bomen veel tijd nodig hebben.
    Vooral je tekst is mooi Sarah want al heb je ongetwijfeld enorm je best gedaan op de kaart..ik zie vooral IKEA, sorry!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje heb je gemaakt voorhet aanstaande echtpaar, Sarah!
    Ja 2020 zal niemand snel vergeten...
    Hopelijkkrijgen julllie een droompliein!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je leuk gedaan dit kaartje.
    Een strak plein zoals ik zie, er zal nog wel het een en ander aangeplant worden hoop ik.
    Ja dat wordt je flink beu, duurt al erg lang zeg vanaf februari.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi huwelijkskaartje, goed dat je dochters hen ook goed kennen . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik was bij jou gebleven gistermiddag, dus ga ik nu bij jou verder ;-)
    Wat een prachtige kaart! Mooie heldere kleuren. En inderdaad wat een modderzooi, je komt het dan ook overal tegen denk ik. 2021 moet gewoon een heel goed en leuk jaar worden!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah