maandag 7 september 2020

Happiness - Heart * Art Journal #35



Uit mijn eerste Art Journal heb ik
nog steeds niet alles laten zien,
dus vandaag laat ik nog een pagina
zien, die ik vorige zomer maakte.


Op de pagina verwerkte ik
een quote, die weer zo waar is.
Ik schreef hem op papier, knipte 
hem uit en plakte hem centraal


Ook op de achtergrond zie 
je tekst, die ik maakte met een
stempel over heel de pagina.
Op de foto zie je een
close up.


Hier zie je nog eens heel 
de pagina.
Niks is zo ontspannend als kliederen
in een Art Journal en er achteraf
weer van te genieten.
Trouwens het hartje knipte ik uit
kadopapier, ik was blijer met het papier 
dan met het kadootje zelf.
De hartjes heb ik al vaak 
verwerkt. Heerlijk vind ik dat!

Fijne start van de week!

9 opmerkingen:

  1. Mooie kleurrijke pagina het groene hart is een echte blik vanger.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie pagina voor je Art Journal!
    Vrolijke kleuren en leuk de golvende stempel op de achtergrond.
    Heel leuk gedaan!
    Fijne dag, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie fleurige pagina!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je pagina voor de journal is weer erg leuk geworden.
    GRoetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het weer een prachtige pagina, Sarah!
    Ja ik vind dat ook zo ontspannend bezig zijn in mijn journal!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie pagina is het Sarah! Jij ook een goede week gewenst!
    Schouders eronder, het is zo weer weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo fijn dat je nog zoveel achter de hand hebt om te laten zien.
    Mooi dat je deze pagina nog hebt laten zien en weer met een quote die zó mooi is.
    Dag 1 van de nieuwe week is alweer voorbij, succes komende dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Sarah,

    Het is al weer even geleden dat ik kwam kijken... Lukt echt niet dagelijks... Wat heb je weer mooie dingen gemaakt... Leuke dingen genaaid en wat zijn jouw kaarten bij het afscheid van Geert mooi, stijlvol, sober en enorm lief... Veel sterkte nog bij het verlies van zo'n goeie vriend...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah