vrijdag 23 oktober 2020

Gelprinting challenge #5 ' Stencil - Monochroom '



Vandaag laat ik opdracht 9
en 11 zien van de 
Gelprinting challenge.
Ik maakte ze in september 
van vorig jaar, hoog tijd om ze
te laten zien! ๐Ÿ˜‰


Met stencils maakte ik
verschillende afdrukken.


Ik maakte er een collega van.
De zwarte letters maakte ik
met snijmallen van
Marianne Design.


Ik gebruikte een zigzagsteek
om er een mooi geheel van te maken.


Dit werd het eindresultaat
van opdracht 9.


Ik maakte een monochrome
afdruk voor opdracht 22.
Met lettersnijmallen en een restje
papier maakte ik de titel.


Dit is een collage van verschillende
' mislukte ' afdrukken.
Ik scheurde de goede stukken eruit
en maakte er 1 geheel van.


Dit werd het eindresultaat
van opdracht 22.


Dit is nog eens een overzicht
van alle opdrachten.
Wordt vervolgd!

Bedankt voor alle moedgevende
berichten.
Ik probeer echt zo veel van
dag tot dag te leven, maar
natuurlijk voel ik ook
die onrust.
Voorlopig heb ik nog niet veel
nieuws van de scholen.
Het is nog 1 week school en dan is
het herfstvakantie, daarna komen
alle scholen in code oranje en wat 
dat inhoud, dat zijn zorgen
voor morgen.
Vandaag is vandaag!

Fijne dag!




8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleurrijke gelliplate afdrukken, Sarah. Leuk dat je destijds zo'n hele uitdaging hebt gedaan.
    Ik heb nog even teruggescrolld door je blog, je maakt mooie dingen, ondanks de onrustige tijd en de onzekerheid over hoe verder.
    Ik vind het ook erg moeilijk, m.n. op mijn werk. Liefst zou ik geloof ik in een coconnetje kruipen, maar dat zit er niet in.
    Sterkte!
    Lieve groeten
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie creaties Sarah!
    Snap je onrust hoor, vandaag hoorde ik het nieuws dat ze liever de boel op slot gaan doen..we zullen het horen dinsdag hier. Maar ik wordt daar ook zeer onrustig van.
    Ben daarna lekker de achtertuin gaan opruimen..paar dagen geleden zo hard gewaaid dat er zoveel troep vd achterburen bij ons lag. Maar het was zalig buiten en je verstand op nu.
    Deed even goed.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie technieken met de gelliplate, Sarah!
    Heel goed van je om je niet in te laten pakken door de zorgen, geniet gewoon eerst van vandaag!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel toffe achtergrondjes, leuk om ze met de naaimachine aan elkaar te zetten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super dat je al zover bent met de challenge!! Leuk om het allemaal te zien.
    Succes met alles. Het wordt vast nog een lange lange winter maar vandaag gingen ze hier naar school en volgende week dat zien we wel weer.
    Maak er wat moois van.
    Fijn weekend!! (en tot maandag kabouterdag)
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi prints heb je gemaakt! Echt supergaaf. Zo goed gelukt. En je naaimachine doet het perfect op papier. De mijne wel in stof, maar papier wordt lusserig.
    Ik hoorde al dat het in heel Europa zorgelijk is met de cijfers en dat de afwegingen zo moeilijk zijn ook ivm de economie. Aan de andere kant wordt de zorg weer overbelast.. Heel lastig allemaal. In de herfstvakantie bijkomen, dan geen druk van online lessen en onzekerheid.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah