zondag 25 oktober 2020

Stickey Sunday # 27 ' Mijn tapejes '



Deze zondag laat ik mijn washitape
verzameling zien.
Ze zitten allemaal in een doos.


In die doos zitten allemaal 
kleine doosjes.
 Het waren verpakkingen
van koekjes en krakers.
Ze passen perfect in de doos.
Ik stapel ze dan in laagjes op
elkaar, elk doosje is een 
beetje geordend.


Zo heb je de sterren bij elkaar.


De stippen


Tapejes met tekst op


Bloementapejes.


De extra dunne tapejes.


De effen tapejes.
Alle doosjes samen passen
netjes in de grote doos.


Best al een hele verzameling!


In een hoekje van mijn bureau 
staan ook altijd wat tapejes, 
handig om snel wat te
kunnen plakken.

Fijne zondag!

 

11 opmerkingen:

  1. Je hebt een heel leuke verzameling tapejes, en mooi compact opgeruimd.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een prachtige collectie en een super tof idee ! Ik ga ook zo'n kleinere doosjes verzamelen, want bij mij liggen ze nog allemaal dooreen in een grote doos, niet zo praktisch... Nog een fijne zondag ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super zo, lekker overzichtelijk. Ik wilde ze laatst in een bakje doen, waar schuifjes in zitten, maar bleek dat ik er teveel had dus dat ging niet. Nu zitten ze in een doos, maar dan alles door elkaar..ik vindt dit ook een zeer goed idee..ga van dit soort doosjes ook bewaren denk.
    Kijken of me dit bevalt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke verzameling tapejes, Sarah
    Ziet er gezellig uit al die kleurtjes, ik heb mijn tapejes ook in doosjes en dan in een grote lade in de kast, stiekem heb je altijd meer als nodig is he....
    Fijne dag doe lekker rustig aan, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat tof en handig!!
    Ik heb ook wel een hele verzameling, maar lang niet zoveel als jij. Heb jij ook dat sommige niet meer goed plakken?? Zo jammer.
    Morgen om 8 uur dan zie je mijn klaargezette post online. 8 uur is bij ons nog spitsuur.
    Nu nog druk aan het werk( even pauze) en morgenochtend maak ik tijd om nog even bij je langs te komen. ( online maar dat snap.je wel 🤣
    Tot dan !
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie verzameling tapjes en handig opgeruimd.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sommigen verzamelen postzegels... jij verzamelt tapejes😊 deze verzameling vind ik persoonlijk wél véél leuker om te bekijken hihi, wat mooi geordend! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi opgeborgen zo. De mijne zaten vroeger in een grote ondiepe lade, per kleur. Na de verhuis van mijn hobbykamer zitten ze weer door mekaar, zal hier nog eens een systeem moeten voor zoeken...
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha dat is leuk eens te zien hoe jij ze bij elkaar hebt. Mooi overzichtelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele.mooie verzameling en netjes opgeruimd.
    Groetjes en hou het.gezond.
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah