maandag 5 oktober 2020

Jongenskaarten



Vandaag toon ik twee kaartjes in
vrolijke rode en blauwe tinten.


De eerste is voor onze buurjongen,
een goede vriend van 
mijn jongens.


Zoals je ziet wordt hij 10.
Aan het vliegtuigje bevestigde ik
het woordje celebrate. 
Het lijkt te wapperen in de wind.
Beide plakte ik verhoogd op.
De tekst schreef ik zelf.


Kaartje nummer twee is 
voor de voorraad.
Ik gebruikte weer alleen 
rood en blauw.


De leuke luchtballonnen die ik
gebruikte zijn van SU, alsook
de tekststempel. 

Mijn kaartje kan vandaag ineens
meedoen met de net begonnen
challenge van 4 SCB #37
' in de wolken '

Fijne dag!

 

18 opmerkingen:

  1. leuke en grappige kaartjes zijn het zo geworden, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaarten heb je gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Topkaarten, heerlijk vrolijke kleuren en leuk vliegtuigje!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super gave kaartjes Sarah, spreken mij als Hollander natuurlijk gelijk aan...(qua kleur) hahaha..
    Je kunt ze mooi mee laten doen aan de 4season challenge blog...zag daar net een leuke challenge.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee heel toffe en vrolijke kaarten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar zal de jarige Bent blij mee zijn, Sarah!
    Wat een superleuke kaarten heb je gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 2 mooie kaarten in deze kleuren!
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke stoere kaarten.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijk gekleurde verjaardagskaarten, die zullen zeker in de smaak vallen, mooi! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaarten, vrolijk door het rood en blauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaarten zijn het!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaartjes, grappig dat je nu gelijk mee kan doen met de challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave en vrolijke kaartjes! Daar zijn ze vast heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 2 super leuke verjaardag kaartjes Sarah zo leuk met die vliegtuigjes erop en zeker die vlag met tekst aan zijn staart is een leuk detail...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je bent er (toevallig?) snel bij met je mooie wolkenkaartjes, tof!
    Bedankt voor je deelname op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke jongens kaarten in deze kleuren. De vaan achter het vliegtuig is erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaarten zeg! Mooi gedaan met de banner achter het vliegtuig. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart heb je gemaakt voor onze wolken challenge.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah