zondag 18 oktober 2020

Stickey Sunday # 26 ' Dagboek '



Deze week veel gerust en daarbuiten
veel geschreven in mijn dagboek.
Dat doet me altijd zo'n deugd.
We leven in hectische tijden en dat
wil ik voor het nageslacht en voor
mezelf vertellen in mijn dagboek.


Ik geef mijn pagina's altijd
een creatieve touch en vaak
haal ik dan mijn tapejes boven.
Ik schrijf niet dagelijks, 
maar onregelmatig,
wanneer ik er behoefte aan heb.
Ik ben begonnen toen ik voor het eerst
zwanger was en dit boek is deel 6 😉.


Deze keer gebruikte ik deze tapejes en
omdat ik zo vaak plak, geraken mijn
rolletjes ook op, dat zie je aan
de bovenste.


Wat ik in mijn dagboek schrijf deel ik
niet met de hele wereld.
Maar wel een glimp van de
aankleding.


Deze tapejes met positieve teksten 
moesten er ook zeker in komen.


Zo ziet de hele onbeschreven
pagina eruit. Ondertussen staat het al
helemaal vol geschreven, want weer was
het een heel hectische week.


De volgende pagina kleedde ik
aan met herfstbeelden die ik uitknipte
uit een magazine.


Vrijdag versierde ik mijn pagina
met restjes papier en stempels van MFT.
Ook die pagina werd vol geschreven.
Voor mij werkt dat heel therapeutisch.

Ondertussen heb ik iets meer energie
en mocht Nomi tegen het einde 
van de week weer naar school.
Ik was zo moe dat ik twijfelde,
zou ik nu ook iets hebben, maar
de dokter zei dat de vele hectische
weken gewoon zijn tol eisen.
Dus ik probeer het rustig
aan te doen en veel te slapen. 

De coronacijfers zijn weer zo hoog
dat er weer nieuwe strenge maatregelen
zijn vanaf maandag.
De Horeca sluit voor een maand,
we krijgen weer een avondklok.
De contacten met anderen worden beperkt
tot 1 nauw contact per persoon.
Voorlopig blijven de school open...

Het is een vreemde tijd waarin we
leven en je voelt dat iedereen het
zo moe is, maar we mogen corona 
geen kans geven.

Samen zijn we sterk ❣️

Fijne zondag 🍂


 

10 opmerkingen:

  1. Wat fijn om zo je gedachten én je creativiteit kwijt te kunnen in je dagboek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi deze pagina's Sarah!
    Heel slim op alles van je af te schrijven, ik heb ook zo'n boekje wat ik "mijn blikopener" noem ikvschrijf ook niet dagelijks maar gewoon als het nodig is en het helpt echt!
    Heel veel sterkte voor jullie!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier gaat het ook af en aan.....
    Ik lag gisteren met migraine in bed, de kinderen doen het goed, maar af en toe heeft iemand een dip. Dat mag, maar het kost veel energie.
    Wat mooi zoals jij je dagboeken bij houdt. Af en toe terug lezen is goed maar van je af schrijven als daar behoefte aan is is helemaal goed. Sterkte en..... bijslapen!! Dat is wat je nu vooral niet doen. Goed vitamines eten, genoeg drinken en slapen/rusten.
    Hou vol en stay safe!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er allemaal prachtig uit Sarah en "Het van je afschrijven" wordt vaak genoemd als het allemaal tegen zit en wat te veel wordt. België neemt in ieder geval voortvarender strenge maatregelen dan Nederland..niet te geloven dat we het na 0 besmettingen in juni het weer zó ver hebben laten komen. Op de boodschappen, kapper en tandarts na onderneem ik al 7 maanden hélemaal niets buitenshuis (nou ja, 1x koffie bij GerJanne 👍😉)..ik tel er nog maar 7 maanden bij 😥🥺. Hier in de flat nog maar 1 persoon mét mondkapje per keer in de lift..gisteren iemand van dik 80 zónder 😡 nét als dat ik ze zó bij AH heb zien lopen, het is dus écht niet alleen de jeugd hoewel die het vaak het bruinst bakken met hun gefeest/gezuip. Ik hoop dat Zoe ons nog kent als we elkaar eindelijk weer gaan zien!
    Pas goed op jezelf en je kids, blijf gezond!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn om de dingen van je af te schrijven in je dagboek en tegelijk ook creatief bezig te zijn. Zeker in deze hectische tijd kan dat je ook een stukje rust in je hoofd geven. Sterkte met alles.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw ik vind je pagina's voor je dagboek echt super mooi.
    En fijn dat je daar je verhaal in kwijt kunt, zeker voor later heel mooi te lezen.
    Het eist zeker je tol.
    Blijf lekker creatief en schrijf er maar op los.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi dagboek. Ik hoop dat het weer wat beter gaat met je, het is een nare en rare tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt supermooi zeg! Ik kan me voorstellen dat je het fijn vindt om te schrijven.
    Dat lucht soms op en zet het in een ander persepctief. Succes en sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er mooi uit Sarah! En fijn om alles wat je bezig houdt in je dagboek kwijt te kunnen.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah