zaterdag 24 oktober 2020

Vogeltjes in Herfstkleuren



Met servetten kan je toch ook
zoveel leuks knutselen!
Het vogeltje en de cirkel maakte
ik met een servet die ik eerst
op papier plakte, vervolgens
sneed ik de cirkel uit.
Het lijfje knipte ik nogmaals uit
en plakte ik er verhoogd op.
Een wiebeloogje zorgt voor
een leuk accent.


Ik maakte twee soortgelijke kaartjes
met steeds een andere tekst.


Ook de vogels zijn niet identiek.


Hier kan je de verschillen goed zien.
De teksten zijn van Sugar Pea.
Deze kaartjes maakte ik al een hele
tijd geleden, handig dat ik nog
materiaal heb om te laten zien
nu het knutselen wat op een 
laag pitje staat.

Fijn weekend!

 

18 opmerkingen:

  1. Ze zijn super leuk.
    Mijn moeder doet dat soms ook, servetten gebruiken om kaartjes me te maken, ik weet alleen niet welke techniek ze gebruikt.
    Ik heb ook vaak wel wat kaartjes in mijn wachtrij staan, die ik dan kan plaatsen als ik weinig knutsel.
    Fijn weekend, if echt, hebben jou kinderen nu geen vakantie? Even bijkomen, misschien frisse neus halen elke dag en lekker koken en bakken (op het blog van Annemarie en Merit staat een recept voor koekjes😉)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kreeg vorig jaar van een vriendin een hele stapel servetten, zelfs al gesplitst. Je kunt er inderdaad hele leuke kaarten mee maken. Deze van jou vind ik ook erg leuk.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vogelkaartjes, Sarah,
    Inderdaad handig dat je voorraad hebt!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee leuke kaarten Sarah!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow....wat heb je twee gave kaartjes gemaakt Sarah!
    Wat je met servetten allemaal kunt doen zie je wel.
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattige kaartjes vind je vogeltjes er heel lief eruit zien.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartjes zijn heel mooi! Leuk gedaan met die servetten zo.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sarah, Supermooi en fijne kleuren ! Groetjes en fijn weekend.laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt leuk Sarah! Ik heb hier ook nog servetten liggen bedenk ik me. En ik had er mooi een kunnen gebruiken, maar vergeten...Ik ga er snel eens tussen rommelen. Ik ben (ook) nog niet toegekomen aan onze uitdagingen. Maar geen haast, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het zijn vrolijke kaartjes, leuk dat je ze nog even laat zien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaarten met die vogeltjes ! Ik hoop dat jullie in de herfstvakantie weer even kunnen bekomen, we zitten nog in heel slechte tijden hé. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke serie kaarten Sarah, hier liggen ook nog veel servetten uit de tijd dat ik ze overal op plakte hihi. Toch weer eens ertussen snuffelen :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk idee om servetten zo te gebruiken. Je kaartjes zijn hartstikke leuk.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah