woensdag 28 oktober 2020

KKT ' Turquoise en goud ' * Art Journal #15/2



Vandaag heb ik deze creatie 
voor jullie met de kleuren 
van het kleurenkaartenteam.


Weet je nog mijn bloem 
van vorige maand? 
Ik had ze ook in de omgekeerde 
kleuren en ik wou er iets 
meedoen in mijn Art Journal.


De witte tekst kleurde ik
met een stift zwart.


Ik zocht een mooie quote uit,
schreef hem op papier en 
knipte hem netjes uit.


Ik plakte hem in mijn
Art Journal.


Met de naaimachine en een
zwarte draad naaide ik het
stiksel op de rand.


Op de pagina ernaast schreef ik
de quote meermaals op
 Ik hield wel een uitsparing...


Daar op plakte ik de kaart van
vorige maand.


Ook hier naaide ik weer een
zwart stiksel.
De bloem is een stans
 van de Action.


Tenslotte laat ik nog eens
de hele pagina zien.
Volgende maand moeten jullie
aan de slag met mijn kleurkeuze.
Ik heb al een idee wat ik ga maken. 😉

Ik kom zeker langs bij iedereen,
wellicht niet allemaal vandaag...
Alle deelnemers vind je 
bij Martina.

Gisteren was er weer een persconferentie
omdat dat de cijfers in België
zo enorm de hoogte in gaan.
Momenteel zijn we het zwaarst
getroffen land in Europa ☹️.
Naast de horeca die al gesloten is,
gaan vanaf vrijdag ook de bioscopen,
Theaters, fitness enz toe.
Deze vakantie zullen we vooral
thuis zitten en wat gaan wandelen
tussen de herfstbladeren 🍂🍂🍂
We moeten gewoon dat virus geen
kans meer geven.
Als we ons allen samen houden aan
de regels, komt alles weer goed.
We moeten positief blijven!

' Be like a flower and turn 
your faces to the sun' 

Fijne dag 🍂🍂


25 opmerkingen:

  1. Je pagina is erg leuk geworden.
    Sterkte Sarah..maar zat eraan te komen he.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo waar jouw quote!
    mooie kaart met die toffe bloemenstans. Die heb je mooi verwerkt in je AJ samen met je andere kaart.
    Bangelijk he die cijfers, maar als we met zijn allen voorzichtig zijn moet het toch beter worden. Nu maar hopen dat het wat mooi weer is in de komende weken zodat wandelen nog een optie is!
    liefs
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige pagina in je ArtBook Sarah...zo mooi hoe die bloem uitkomt op die gouden ondergrond...
    en hou je gezond ondanks al die beperkingen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende deze kleuren combinatie...mooie kaart.
    ja die corona houdt ons behoorlijk in de greep.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie bemoedigende pagina's Sarah. Die kunnen we allemaal goed gebruiken. Je mal vind ik nog steeds prachtig, jammer dat ik die bij de Action heb gemist. Prachtig goud heb je gebruikt.
    Veel sterkte met alle nieuwe maatregelen en de vakantie die daardoor anders ingevuld wordt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je heel erg leuk gedaan Sarah!
    Alweer een mooie pagina in je Art Journal!
    Groetjes en hou jullie goed he,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke pagina's zijn het zo voor in je art journal 🤩 groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie positieve tekst voor deze spread. Heel mooi gedaan in deze KKT kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een super leuke pagina's in je boek!! En ik ben al heel nieuwsgierig naar jouw combi volgende week.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Sarah!
    Veel sterkte.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi deze bloemen in je art journal, Sarah
    Ah ja bizar dat er zoveel besmettingen zijn in België
    Heel veel sterkte!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gemaakt, leuk om ze zo samen te zien. Laten wij in deze tijd dan maar een bloemetje zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze kaarten en je mooie quote, kunnen ons alleen maar blij maken. Ik vind deze bloem heel mooi. Ik heb er ook al een aantal kaarten mee gemaakt. En een vriendin wou ze allemaal. Dus ik zal ze ook nog eens uit de kast moeten halen. Groetjes en hou het gezond.
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie bloem en een mooie tekst! Laten we dat allemaal maar doen, ons gezicht naar de zon keren en verder niets! Mooie pagina voor je journaal en een mooie kaart! Hier in Nederland net zo veel besmette mensen. Maar voorzichtig doen! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie pagina('s), Sarah!
    Je positieve tekst komt nu wel voor iedereen van pas!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi gemaakt Sarah! Ben benieuwd wat je gaat kiezen :) Sterkte en toch een fijne herfstvakantie! Lekker veel knutselen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Toepasselijke spreuk voor deze tijden op een hele mooie bladzijde in je journal Sarah!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Sarah,

    Wat een super mooie kaart maakte je. Die gouden achtergrond is zo mooi en helemaal niet 'te'...
    Je maakt me nu al benieuwd wat het volgende maand gaat zijn...

    Hou jullie veilig en blijf vooral gezond!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk kaartje en ook je AJ vind ik geslaagd.
    Groetjes en hou jullie gezond
    Groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig Sarah hoe je de bloem verwerkt hebt. Benieuwd welke kleurencombinatie het de komende maand wordt. Hou het gezond, hier moeten we doorheen.
    groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaarten. Deze bloemen stonden bij ons in de tuin. Leuk om ze nu als kaart te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hahaha, ja hoor, die bloem herinner ik me nog wel
    leuk dat je die gevonden hebt en ze gebruikt hebt.
    geslaagde creaties heb je hier staan, mooi
    fijn dat je er weer bij bent deze maand,
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi gedaan. En als je dan dor dat journal heen bladert word je denk weer blij, al die mooie dingen.
    Ja, ik denk dat er na het weekend bij ons ook wat extra's gaat gebeuren. Het kan ook zo niet natuurlijk...voor jullie wel jammer dat het een vakantie zonder uitjes wordt..

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah