dinsdag 6 oktober 2020

Diertjesdinsdag #29 ' Spookje 👻 '



Dit weekend had Aranka een 
vervroegd Halloween 
verjaardagsfeestje
met haar bubble.
Omdat de coronacijfers de hoogte
in gaan wouden ze het nu 
alvast vieren, voordat er weer
verstrenging komt.
' Mama, heb jij een leuk
kaartje voor mijn vriendin ? '


En dat was zo!
Ik maakte onlangs dit kaartje
met het lieve spookje van
Marianne design.
( Had Aranka even geluk! )


Aranka vond de kaart perfect voor
haar vriendin, die van griezelen
houdt, maar de liefste is.
 Ze zijn al jaren vriendinnen 
door dik en dun.

Ik kan meedoen met de challenges:
KIC # 146 ' Herfst - Halloween '
4 SCB #37 ' In de wolken ' 
K en K ' Bomen '

Fijne dag! 👻

 

23 opmerkingen:

  1. Superleuk! Moeilijk onderwerp, maar ik broed ook op die challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kei en keigaaf kaartje, die boompjes zó leuk bij dit énige spookje en gave tekst!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel tof verjaardags/halloween kaartje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu vraag ik mij de hele tijd af...... is een spook en diertje??🤔
    Whahahaaaa.
    Het is een super leuk kaartje wat fijn dat je die al had gemaakt.
    Hier wordt het ook steeds onrustiger. Ik vrees dat we binnenkort weer terug naar het begin gaan qua maatregelen......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Sarah, wat een vrolijke Halloween kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Ilonka

    https://meandmyscrapworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi dit halloweenkaartje Sarah...ja en feestjes ik vrees ervoor dat we dadelijk weer in ons huis moeten blijven...
    wel vervelend, maar wij hebben onze blogjes en nog een GROTE voorraad knutselspullen...dus lekker aan de knutsel gaan dan! kan je het virus niet oplopen
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart en het spookje is gewoon een lief spookje.
    Gezellig dat je meedoet bij KIC.
    Liefs Bianca XX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk kaart is het geworden, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke kaart met dit spookje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een grappige Halloween kaart.
    Bedankt voor het meedoen bij KIC.
    Groetjes Nicolette GDT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk griezelkaartje heb je gemaakt, Sarah!
    Even terugkomen op je vraag over die hotfoilpen, in het setje zit een klein rolletje goudfolie en ik heb verschillende rolletjes folie erbij gevonden, niet in elke Action zijn die op voorraad maar in de winkels waar ik was hadden ze voorraad met verschillende kleuren
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele gave kaart voor de gelegenheid Sarah, gelukkig niet zo'n héél eng spookje ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is echt superleuk, en bedankt voor je bijdrage bij KIC
    Groetjes Elly DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje Sarah....ook je vorige kaartjes zijn erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supertof kaartje Sarah! In gedacht zou ik het papier niet gecombineerd hebben met het spookje, maar het past perfect! Het geeft nog net iets meer "cute" gehalte aan het spookje!
    Fijn dat Aranka de verjaardag nog heeft kunnen vieren met haar bubbel! Ik vrees ook dat er strengere maatregelen zitten aan te komen als ik de cijfers zie. Veel liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel mooi passend kaartje Sarah.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig halloween kaartje, Sarah.
    Dank je wel voor je deelname aan KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een ontzettend leuk kaartje is dit met het schattige spookje!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. tof kaartje, ja die verjaardagen zijn lastig, onze kleindochter moest het ook met weinig gasten doen maar had nog nooit zoveel cadeautjes gekregen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is heel leuk! EN niet ingewikkeld. Fijn als je kinderen goede vrienden hebben, he?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En natuurlijk dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K!

      Verwijderen
  21. Wat een mooi spooky kaartje voor de vriendin van je dochter. Bedankt dat je mee doet bij K&K. GROETJES Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah