vrijdag 30 oktober 2020

It's your Birthday



Vorig weekend had ik even een
knutselmomentje en ik besloot 
de lieve set van Hello Bluebird
eindelijk te gebruiken.


De set past bij de tijd van het jaar.
Ik stempelde alle lieve figuurtjes
en kleurde ze in met copics.


Ik maakte er dit kaartje mee.
Ik gebruikte de mooie snijmal
van MFT, daar heb je altijd vrij
snel een mooi kaartje mee.
De andere figuurtjes zien
jullie morgen.

Vandaag komen de ministers
weer samen, de vorige maatregelen
zijn veel te licht, de hospitalen 
liggen bijna vol, we moeten echt alles
doen om het virus geen 
verspreidingskans te geven.
Vandaag de laatste dag school.
Ik ben blij dat de kinderen 
na deze dag voorlopig niet 
meer op een volle bus naar
school moeten en we echt in
ons kot kunnen blijven.

Mijn KKT rondje is nog niet 
gelukt, afgelopen dagen waren 
zo hectisch, maar vanaf morgen 
zitten we in ons kot en heb ik
een zee van tijd om rustig
bij iedereen langs te komen.
Zo heeft elk nadeel ook
zijn voordeel 😝

Fijne dag🍂🍂

10 opmerkingen:

  1. Schattig die kleine diertjes en die leuke stans ligt hier ook te wachten tot hij weer eens gebruikt wordt..we hebben zó véél!!
    We zijn er nog lang niet Sarah dus geniet maar met z'n allen van de "verplichte" rust in/om het huis!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje met deze lieve figuurtjes.
    Vind het erger nu dan in het voorjaar met de covid 19..
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Sarah!
    Ja het is een heel gedoe met dat virus en het blijft ooknog wel eventjes een gedoe...
    Sterkte voor jullie!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit kaartje met die schattige stempeltjes Sarah en ook prachtig ingekleurd..
    Een mooie herfstvakantie gewenst ondanks de zware beperkingen..
    hou je gezond!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappige stempeltjes zijn dit,erg leuk kaartje mee gemaakt 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een gezellig, stoer kaartje, heel leuk!
    Sterkte voor jullie, de wereld zal opgelucht zijn als die ellende voorbij is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi en grappig. Mooi afgewerkt en zo leuk met die.lampjes. En ja het virus heeft ons helemaal in de ban. Afwachten wat ze deze avond allemaal beslist hebben. Maar we kunnen niet voorzichtig genoeg zijn.
    Groetjes en hou het vooral gezond. Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje heb je gemaakt. En heerlijk gekleurd, zijn lieve afbeeldingen ook.
    Ja die volle bussen zijn ook niet prettig...
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi papier. En wat een leuke kaart maakte jij. Alles past bij elkaar.
    Very beautifil paper. Stunning card.
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah