vrijdag 9 oktober 2020

Sorry I'm late ๐ŸŒ



Dit lieve kaartje maakte ik
voor Ellen van het blog
Ze daagde me in juli vorig jaar uit
met een super leuke opdracht,
maar ik kwam er maar niet toe
om ze te maken...
( Ellen toonde alle begrip en dat
is zo fijn. Bedankt ๐ŸŒ)


Maar ik ben er eindelijk aan 
kunnen beginnen toen iedereen
eindelijk weer naar school kon.
Ik stuurde haar post op met
de mededeling ' Het is gelukt ! '
In de envelop ook een uitdaging
voor haar. ๐Ÿ˜‰


Het lieve slakje van Lawn Fawn
mocht de post bezorgen .


Ik laat alvast een glimp zien 
van de zomerse opdracht
die jullie morgen op mijn blog
mogen verwachten.

๐ŸŒ๐Ÿ˜‰




10 opmerkingen:

  1. Wat heb je een leuk kaartje gemaakt Sarah! Schattig met dat kleine slakje erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige te laat post en morgen belooft รณรณk iets leuks!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje!
    En heel benieuwd naar je post voor morgen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieflijk kaartje heb je gemaakt.
    En wat een schattige dolfijn, ben benieuwd hoe die eruit ziet morgen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje, Sarah!
    Mooi gemaakt!
    Ben benieuwd naar je volgende crewtie
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eind goed al goed, ontzettend leuke kaart, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke TE LAAT post met die schattige slak.
    liefs Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach wat een schattig kaartje is het! Heel erg leuk met dat mini slakje.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah