donderdag 1 april 2021

Twee geboortekaartjes #2



Vandaag ben ik er al weer met
superlieve geboortekaartjes.
Deze maakte ik voor een jongen.


Deze voor een meisje.


Kijk hoe snoezig dat baby'tje
hier ligt te slapen...
De mooie stempels van Su!
schilderde ik met aquarelverf.
Op de maan deed ik subtiel 
wat glitters.


Hier zien jullie de twee kaartjes 
nog naast elkaar.
Ik doe voor een tweede keer mee
met 4 SCB .

1 april vandaag....
Ik zal maar op mijn hoede zijn...
Normaal zouden ze met de leerkrachten
een grap kunnen uithalen, maar door
de Paaspauze zijn de scholen 
vervroegd dicht.
Misschien moet ik ze foppen
met iets... Iemand een tip 
voor een leuk grapje?

😄 Maak er een fijne dag van! 

 

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke babykaartjes Sarah!
    Prachtig stempelwerk en mooi ingekleurd
    Succes met foppen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk de geboorte kaartjes tof gedaan, fijne dag xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een superlieve kaarten, geweldig die stempel, zo schattig. Mooi ingekleurd ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 super schattige babykaartjes Sarah... de lieve stempeltjes prachtig ingekleurd... en pas maar op dat je zelf niet in de val loopt Sarah met een 1 april grap hahaha...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat schattige geboortekaartjes, supermooi ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee fijne geboortekaartjes Sarah !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze schattig Sarah!! Wat een leuke stempel is dat.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaartjes heb je gemaakt met dit stempel, en wat de grappen betreft, mijn man kreeg een bericht dat de eerste duivenvlucht niet door kon gaan omdat de dierenpartij het verboden had, het zou komend weekend te koud zijn voor de duiven om te vliegen . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel toffe kaartjes, wat schattig en mooi kleurwerk!
    Bedankt voor nog een deelname op het 4 Season blog.
    Wel veel grappen voorbij zien komen, blijft leuk!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben heel benieuwd of jullie nog grappen uitgehaald hebben. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik er totaal niet aan gedacht heb eigenlijk. Dat heb je als je kinderen uit huis zijn...
    Je kaartjes zijn ontzettend leuk allebei.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaartjes zijn het!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke baby kaarten. Bedankt voor je deelname aan de challenge bij 4-Season Challenge blog.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah