dinsdag 4 januari 2022

Diertjesdinsdag #1/2: Pinguin 🐧



En ja hoor, ook in 2022
ga ik verder met
 mijn diertjesdinsdagen.
Pinguïn mag de aftrap doen.


Hij draagt een lekker warme 
blauwe sjaal. 
Het papier met winters breisels
is van Joy.
Holiday greetings is een
tekstje van Lawn Fawn.

De kinderen hebben nog 
steeds kerstvakantie dus 
' Holiday greetings '
klopt wel. 
( Maar ik verlang er stiekem 
wel naar dat alle kinderen 
weer naar school zijn er er
weer ritme en structuur komt. )

Fijne dag!


 

12 opmerkingen:

  1. Deze kaart ziet er heel warm uit, met de lekkere warme sjaal om pinguïn zijn nekje en het leuke achtergrond papier.
    Wij kregen gisteren te horen dat Jade weer naar school mag na de Kerstvakantie, maar Mylo waarschijnlijk niet.
    Voor Jade ben ik blij, zij zit in haar examen jaar en het wordt steeds moeilijker voor haar om alle lesstof goed tot zich te nemen. Regelmaat èn echt naar school zal haar helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey wat leuk weer diertjes dinsdag, de pinguïn staat fier op je kaart!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje om diertjes dag mee te starten Sarah, een leuk kaartje is het geworden. Hier mag de jongste volgende week weer naar school. De oudste die op de hogeschool zit mag helaas nog niet gaan.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de schattige pinguïn, leuke achtergrond
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig pinquinkaartje Sarah
    Mooi gemaakt
    Liefs en fijne dag, Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is weer leuk! Zoals je bij mijn jaaroverzicht al was opgevallen: ik ben gek op de diertjes van MD!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk je kaart de pinguïn is wat verlegen lijkt wel.
    Structuur is zo belangrijk, hopelijk is dat weer snel.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is leuk! (En floep, weer wat op mijn verlanglijstje)
    Ga maar lekker door met je diertjesdinsdag, ik houd er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je pinguin steelt echt de show op je leuke kaart.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier hebben de kinderen ook nog vakantie. Maar gelukkig mogen ze maandag weer naar school. De ouders, maar ook de kinderen, zijn er wel klaar mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook voor jou en je gezin de allerbeste wensen voor 2022! Leuke, vrolijke kaart met de pinguin. Ik snap je wel, vaak is het prettig als alles weer z'n gewone gangetje gaat.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie en leuke kaart met de pinguïn. Nog even en hopelijk is er dan weer een normaal ritme. hier gaan de scholen weer open, maar niet het beroepsonderwijs...dat gaat online blijven.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah