zondag 16 januari 2022

Stickey Sunday #3: Congratulations



Ik ben er weer met een
Stickey Sunday!


De gebruikte tekststempels zijn van 
de Action, alsook het leuke plantje.


Hier zie je mijn gebruikte tapejes. 
De spetters deed ik in 
de kleuren van de onderste tape.
Dit kaartje maakte ik twee 
weken geleden, gelukkig maar,
 want nu zitten
wij in de lappenmand.
Ik zei het donderdag nog: 
' Ik heb zo'n vermoeden dat we
nog niet klaar zijn.... '
En inderdaad vrijdag kwam 
Moriander ook ziek naar huis.
Omdat ik me zo slap bleef voelen,
deed de dokter toch maar een test
en die was positief.
We zitten dus met zijn allen
volgende week ook nog thuis.
Jaro huppelt al weer energiek
 rond hier in huis,
bij mij is het rusten en nog
eens rusten.
We moeten er hier
even door. 👊

Fijne zondag 


 

14 opmerkingen:

  1. Hè, toch corona. Hopelijk knappen jullie snel op! Laat je maar lekker verwennen door de kids doe zich wel gezond voelen.
    Je kaartje is leuk, zo met de zwarte stempels en het gekleurde tape.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach toch tante corona kwam bij jullie niet leuk, je kaart daarentegen is super leuk mooi met de tapjes en stempel. Fijne zondag x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh echt zo vervelend voor je allemaal, heel veel beterschap voor iedereen. En dat je ook maar snel van de moeheid af bent.
    Leuke kaart laat je zien vandaag.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En heel gezellig kaartje, in deze vrolijke kleuren.
    Dat roze erbij vind ik mooi.
    Ik word er vrolijk van.
    Van je kaartje, niet van je bericht, bah bah, dus jullie zitten nu ook met z'n allen thuis.
    Ik wens jullie heel veel beterschap en laat de kinderen ook voor jou zorgen hoor, doe het samen, want anders blijf jij er heel lang last van houden.
    Sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke kaart, Sarah.
    Beterschap en veel sterkte gewenst, hopelijk knap je snel weer op!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh jakkes, beterschap allemaal! Hopelijk zijn jullie weer snel hersteld.
    Je kaart is heel leuk met de vrolijke spettertjes en tapejes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartje is heel leuk en lekker vrolijk maar de rest van je post is niet zo vrolijk.
    Flink balen dat je positief bent. Hopelijk knap je snel weer op.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah Sarah, wat vervelend voor je!
    Heel veel beterschap!
    Wat een leuke kaarten heb je gemaakt!
    Veel liefs, Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat vervelend voor je, ik hoop dat je die vermoeidheid snel kwijt bent, het is niks voor een moeder om zo in de lappenmand te zijn. Sterkte en beterschap.
    Je kaartje is wel erg leuk en "gezellig", ik hou van dat spetteren.

    mooie zondag verder en liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke kaart met het plantje erbij (dit stempel heb ik ook) krijg zo weer een goed idee :-)
    Sterkte allemaal, helaas is onze schoonzoon ook positief getest . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart. Net op tijd klaar, deze vrolijkerd. Wat ellendig dat je zo ziek bent. Je bent toch de moeder en degene die de boel draaiend houdt. Ik wens je heel veel sterkte, maar doe het rustig aan, anders blijf je nog langer moe.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat balen! Dus nu heeft Covid jullie tocht te pakken, of in elk geval jou! Heel veel beterschap!
    Ik hoop dat je snel weer opknapt.
    Je kaartje is heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Veel beterschap! Hopelijk rol je er goed doorheen.
    Je kaartje is superleuk!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige en vrolijke Sarah maar wat jammer om te lezen dat jullie ziek zijn, ziek maar even goed uit, dat is super belangrijk.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah