zondag 2 januari 2022

Stickey Sunday #1: HoopVOL 2022 * Handletteringschrift # 2/ 5



Op heel wat kerstkaarten schreef
ik dit jaar deze wens.
Gisteren schreef ik hem in mijn
handletterschrift.


Ik versierde de pagina met
tapejes die zaten op de enveloppen
die ik mocht ontvangen
en postzegels.
( Ik hou van recyclen en
washitape )


Op de andere pagina schreef ik
mooie wensen die ik mocht ontvangen.


Samen werd het deze pagina.
Aan de zijkanten zie je
 twee leuke bladwijzer,
 die kwam ook met te post. 
( Bedankt Mieke's  )
Die ga ik bewaren in dit schrift.

En voila, de eerste Stickey Sunday
van 2022 is een feit.

 

14 opmerkingen:

  1. Wat leuk deze eerste Stickey Sunday, mooie detals en toffe wens x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit een heel mooi idee Sarah. En die postzegels erbij, prachtig. Ik zit hier nu tandenknarsend want wij hebben alle enveloppe gewoon weg gegooid en het oud papier al vlak voor de kerst al in de container gegooid. Oh, oh wat dom. Ik heb er nooit aan gedacht om postzegels te bewaren. 😁😁
    Voor jou en je gezin alle goeds voor 2022. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die wens kreeg ik ook! 😃 Jij kunt zo mooi handletteren, het ziet er weer heel goed uit, mooie pagina's heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gemaakt Sarah
    En de teksten die je hebt ontvangen zo leuk verwerkt in je schrift en natuurlijk weer prachtig gehandletterd
    Fijne zondag, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook hier even terug gelezen.
    Wat een drukte tijden hebben jullie gehad, met de verjaardag van Nomi er ook nog eens tussendoor.
    Je maakte veel mooie dingen.
    De kado tasjes vind ik heel leuk, de kaarten zijn prachtig en de gestipte kaarten, in je mooie mapje, vind ik heel leuk, inderdaad een mooie herinnering aan 2021.
    Op naar een nieuw jaar waarin er hoop ik veel mooie blije dingen gaan gebeuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee en mooi gedaan, Sarah! Ik wens je veel creativiteit en gezondheid voor dit hopelijk mooie jaar.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee en wat heb je dit mooi gedaan!
    Ik wens je een gezond, gelukkig en heel creatief jaar met iedereen die je lief is.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooie pagina´s, Sarah.
    En een gelukkig en gezond nieuw jaar gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Das echt tof gedaan
    Beautiful!

    Men beste wensen voor het nieuwe jaar
    Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allereerst de beste wensen voor 2022 Sarah.
    Je laat prachtige pagina's zien....wat mooi gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie pagina's zijn het! Zo leuk gedaan ook met de postzegels. Voor jou en je kinderen ook een mooi 2022.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je pagina's geweldig!
    En ik vond het super dat er kerstkaarten op de mat vielen, want ja ik knip de postzegels er ook altijd af, gewoon te leuk om te hergebruiken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee met die postzegels. Mooie pagina's gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah