maandag 31 januari 2022

Broer Jarig 🎉 twee zakjes



Gisteren was mijn broer Jarig!
Hij houdt van muziek spelen en
schaken deed hij als kind veel 
met mijn papa. Het kaartje liet ik
vorig jaar al zien ( klik HIER )
maar door omstandigheden was het
toen niet bij hem geraakt.
Maar dit weekend heb ik het 
persoonlijk kunnen geven en 
met een zakje erbij. 


Het zakje is een handig formaat.
Met mijn zelfgemaakt label is
dit een leuk kado om te geven.


Het sluit met velcro en zo blijft alles
er goed inzitten.
Hij was er heel blij mee.


En als ik dan bezig ben, komt een
idee voor zijn vriendin ook direct.
Een toiletzakje gemaakt uit een tafel zeil
met een mooie tropische print.
Ook zij was er blij mee!

Je gelooft het niet maar alle
kinderen zijn naar school!
Een hele dag!
Zaterdagochtend mocht ik weer voorlezen 
in de Bib en wat heb ik genoten 
van al die lieve kinderen.
Zaterdagmiddag ging ik met
de trein 🚂 naar mijn zus.
In de avond kwam mijn broer ook
en vierden we zijn 45 ste verjaardag.
Het was een verrassing voor hem
dat ik er ook was!
Dus na alle quarantaines 
zijn we op de goede weg, hopelijk
deze keer een lange rit !

📮

O ja , ik plaatste gisterenavond
 een oproepje, gemist klik HIER

✉️📧📨📩💌

9 opmerkingen:

  1. En weer twee leuke zakjes. Leuke stofjes heb je gebruikt. Ik hoop voor jou, en je kinderen dat ze nu gewoon naar school kunnen blijven gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik schrijf het vaker, maar die zakjes die je zelf maakt zijn de leukste kadootjes.
    Helemaal als je mooie stofjes of printjes gebruikt.
    Wat fijn dat iedereen weer naar school is, de kinderen zullen wel weer helemaal moeten wennen aan hun klasgenootjes haha.
    Het is vast een bijna feestdag vandaag op school!!
    En jij...... geniet van je dag alleen, zal stil zijn, maar dat is vast heerlijk🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee met de zakjes prachtige gemaakt de kaart is ook hee tof, nog gefeliciteerd met je broer.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je broer....en je bent weer leuk creatief bezig geweest voor hem Sarah!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte gefeliciteerd met je broer, Sarah
    Wat fijn dat je die mooie creaties persoonlijk kon brengen en hem feliciteren!
    Je oproepje voor Moriander had ik even gemist maar natuurlijk doe ik weer mee!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd met je broer!
    Mooie zakjes maakte je voor hem en zijn vriendin, heel fijn dat jullie weer zo samen konden zijn. De kaart is supergaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte met je broer!! Fijn dat jullie het een beetje samen konden vieren.
    Heb vandaag nog wel aan je gedacht. Was het fijn om even alleen te zijn. Pas in de komende dagen wordt je hoofd pas leeg om te kunnen knutselen. Geniet ervan!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart en toffe zakjes, jouw naaimachine staat ook nooit stil hè :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah, dat klinkt helemaal leuk, Sarah! Van harte met je broer en zo fijn dat jullie bij elkaar konden komen.
    De zakjes zijn prachtig, ook die tropische!
    En laten we hopen dat we nu de goede kant opgaan. Ik hoor het hier nog niet echt, maar we houden de moed erin. Bij ons in het gezin gaat het nog steeds prima...

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah