zondag 9 januari 2022

Stickey Sunday #2: Van 2021 naar 2022



Ik heb weer een Stickey Sunday
voor jullie!
Ik maakte een pagina in mijn dagboek
en daarbij gebruikte ik washitape.


Op de linkse bladzijde zien jullie hoe
 blij Nomi was met haar potje.
( Dat je gisteren uitgebreid
kon bewonderen )


Op de rechtse pagina verwelkom ik 2022.


De hele pagina ziet er zo uit.
Met tapejes, collagemateriaal 
en wat doodle - lijntjes
legde ik de overgang
 van oud naar nieuw vast.
 
Ik ben benieuwd wat 2022
allemaal in petto heeft ...
Morgen starten de scholen weer,
voorlopig voor iedereen voltijds
en daarna.... ??
- Time Will Tell -

Fijne zondag!


 

10 opmerkingen:

  1. Mooie pagina's heb je gemaakt en wat een mooie dochter heb je.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijkheid, Nomi straalt helemaal!
    Beide pagina's stralen, het komt vast wel goed met 2022.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie pagina in je journaal,Sarah
    De foto van Nomi is prachtig!
    Fijne dag liefs, Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke foto van Nomi!
    Wat leuk gemaakt, deze 2 pagina's die duidelijk bij elkaar horen.
    Weet is weer veel op te zien.
    Ik ga even bij gisteren kijken, dat heb ik nl gemist.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend deze pagina's en wat leuk die foto van Nomi. Geen wonder dat ze er blij mee was/is. Zo'n persoonlijk cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi hi Sticky Sunday... nooit van gehoord maar het klinkt wel gezellig! Je pagina is in ieder geval prachtig geworden! En wat een tof potje heb je gemaakt voor je dochter, echt een super leuk cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie bladzijdes weer. Een blije dochter is toch fijn hè. En laten we maar hopen dat het dit jaar beter wordt dan het afgelopen jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke vrolijke pagina's.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gedaan Sarah en wat een leuke foto van Nomi, prachtig haar heeft ze.
    Fijne avond en liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah