vrijdag 7 januari 2022

Zakje voor drinkbus



Ik maakte voor Nomi 
haar verjaardag dit zakje.


Dit waren de onderdelen die ik knipte.
Op de blauwe stof streek ik op
de achterkant nog een wattering.
Ik maakte ook mijn lint zelf,
zodat alles mooi bij elkaar past.


Na even achter mijn naaimachine
te zitten kreeg ik dit leuke zakje.


Haar drinkbus past er perfect in.
Ik zag Nomi altijd knoeien
 als ze de trap wou op gaan 
naar haar kamer
met spullen in haar handen.
De drinkbus was meestal net iets
te veel om te dragen en dan moest
ze twee keer op en af.
Dus ik dacht ik maak een zakje
met lange handvaten zodat ze het 
aan haar schouders kan hangen.


Ze vond het geniaal bedacht.
En zei direct " Wat handig mama , 
dat ga ik veel gebruiken ! "

Vorige vrijdag zagen jullie mijn kadootjes
van papier voor Nomi, 
vandaag eentje van stof.
Ik heb er nog eentje te laten zien,
niet van stof of papier maar van....
Dat zien jullie morgen!

Fijne Dag 



11 opmerkingen:

  1. Heel handig en elegant. Ik heb er een aantal jaren geleden 3 gemaakt van jeansstof, die gebruiken wij altijd als we een flinke wandeling gaan maken, onmisbaar inmiddels.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede en super mooi oplossing voor de drinkfels Sarah, fijne dag x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel handig lijkt mij.
    Mooi stofje.
    Het is altijd handig, een moeder met van die goeie ideeën.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad heel handig en mooi gemaakt, Sarah
    De kleurtjes matchen ook zo mooi met de waterfles
    Met recht dat Nomi er blij mee is!
    fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super handig lijkt met dat.
    En een handige moeder heeft het prachtig voor haar gemaakt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een handig tasje voor de dopper!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij maakt altijd zulke praktische dingen die er ook nog een prachtig uitzien! Ben altijd benieuwd wat ik hier aantref... Deze ook weer handig en mooi!
    Voor jou en je familie wens ik veel creativiteit en fijne momenten in 2022! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een goed idee, wat ben jij toch handig! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat slim bedacht Sarah! Fijn, zo’n handige moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoe kom je er weer op, en ik vind het stofje erg mooi. Wat zullen ze blij zijn met je.
    Heel mooi weer, mijn complimenten.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat slim! Ik heb ook weleens zoiets gemaakt, maar dan een grotere hoes, zodat de fles er helemaal in paste. Was helemaal niet handig. Dit is natuurlijk veel,slimmer. Bedankt voor het leuke idee.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah