vrijdag 28 januari 2022

Koolmeesje



Dit kaartje maakte ik voor Eri.


Ik maakte het met een servet met
winterse vogels op.
Het koolmeesje scheurde ik uit 
en plakte het met speciale lijm
op stevig papier.


Daarna sneed ik er een ronde uit en
een deel van de blaadjes knipte ik uit.
Ik schikte het op papier met
een hout- look en vervolledigde de
kaart met een naam en leeftijd.
Iets later dan haar verjaardag stuurde
ik de kaart op naar Eri en de post 
bezorgde het super snel.


Het koolmeesje is een echt 
wintervogeltje dus ik waag mijn kans
om dit kaartje te laten meedoen met 
 de 354 challenge van DCL.
Ook bij 2 Sisters on the blog #58 kan ik
mijn kaartje indienen want dit 
is perfect het rijtje 
cirkel- vogel - cijfer.

Fijne dag!

 



18 opmerkingen:

  1. Mooie kaart en je hebt het echt strak geplakt dat koolmeesje, mij lukt dat niet.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterende kaart met dit koolmeesje...
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het servet
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige koolmeesje staat fier op de kaart van Eri! Fijne dag x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart met deze mooie vogel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje.
    Ik heb nog steeds niet meegedaan met de challenge, maar had ik dat gedaan, dan had ik ook zeker een koolmeesjes gebruikt, want ik vind dat echt winter vogeltje.
    Wat leuk dat jij dit servet jaar, perfect voor de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze kaart is echt superleuk Sarah, ik ben er heel blij mee. Die koolmeesjes zitten hier ook in de tuin, zo leuk om naar te kijken. Fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, heel mooi Sarah! De kaart oogt fris en natuurlijk, ik zie graag koolmeesjes in mijn tuin, dat brengt wat gezelligheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart met koolmeesje Sarah
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. knap gedaan

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk gedaan Sarah, ik strijk de servetten met een laagje huishoud folie ertussen, dat gaat ook goed wel afdekken met een A4 of ander papier anders kleeft de folie aan de strijkbout.
    Ik denk wel dat jouw speciale lijm makkelijker werkt.
    Ben je opgeknapt?
    Fijn weekend en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke kaart met de koolmees in de hoofdrol.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart voor Eri!!
    En dat koolmeesje zo mooi, hier ook veel in de tuin.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart, heel leuk gedaan.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een heel mooi en rustig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie kaart maakte je voor Eri.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontbeblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk dat je de servettentechniek hebt gedaan, heb ik vroeger ook wel gedaan op dakpannen.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah