maandag 1 mei 2023

Femminde daagt Sarah uit #15: Taartplateau en lekkers


Vandaag ben ik er met mijn kaartjes
die ik maakte naar aanleiding van
een uitdaging die Femminde voor
me had bedacht. 
Dit is alvast kaartje 1 die helemaal
voldoet aan de opdracht.


Met deze spulletjes moest ik
aan de slag gaan.
Een plateau en lekkers.


Deze kaart diende als inspiratie.


Bij dit kaartje zie je de inspiratie kaart
duidelijk terug.
(Alsook de nietjes)


Ook deze kaart is zeer 
gelijkend van opbouw.


Ik verwerkte er restjes papier op.


Dit is het resultaat van de uitdaging
van Femminde 


Ik had nog heel wat lekkers over en
maakte er nog dit kaartje mee.


En dit.


En tenslotte deze leukerd nog.


En dankzij Femminde ben ik
weer 5 kaarten rijker.
Ik ben benieuwd wat zij maakte,
brengen jullie haar een bezoekje?
(HIER vind je haar creaties)

Vandaag is het hier een feestdag,
1 mei = feest van de arbeid.
Dus nog een beetje een zondag-gevoel.



9 opmerkingen:

  1. These sweet cards are a real treat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wow Sarah!! Echt super geworden deze serie!!
    Die eerste heb je je helemaal laten inspireren. Zelfs het papier lijkt erop.
    Heel tof begin zo van de Sarah en Fem maandagen.
    Geniet nog even lekker van jullie speciale dag. Hier wel een gewone maandag maar de meiden hebben nog vakantie..
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten Sarah
    Leuk die etagere erop en heerlijkheden, heel kleurrijk!
    Mooie reeks!
    Even je vraag beantwoorden over hret naaipatroontje, ik heb een stansmal gebruikt en het patroon uit kaartkarton gestansd en verlengd en dit op de stof gebruikt
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, 5, met lekkers, mmmmmm!
    Wat zijn ze leuk zeg🥰.
    Voor mij springt de kaart met de opvallende kleur waarop je gemat hebt eruit.
    Maar de hele serie is héél erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een heel leuke en lekkere serie gemaakt! Opdracht geslaagd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele gave kaarten Sarah !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke, lekkere kaarten alle 5!
    Fijne feestdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk zo'n zoete uitdaging en wat maakte je een mooie serie ervoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk gedaan! Mooi dat taart plateau en je hebt je lekker uit kunnen leven. Nu ga ik nog bij Femminde kijken...ja, jullie hebben 1 mei als feestdag. Wij werken op de dag van de arbeid, ook wel logisch toch ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah