maandag 23 november 2015

CCCB 288 : Color inspiration bord


 Vandaag een kaartje voor de 
challenge van CCCB :
Laat je inspireren door het moodbord
dat Stella koos .


Wit , blauw , grijs , zilver 
en ook het vogeltje komen
op mijn kaart terug.  


Ik maakte er ineens nog eentje ,
want kerstmis komt nu toch wel dichterbij ...
Dit kaartje word ook mijn tweede inzending
bij de Egel . Thema : Kerst


De bloghop van zaterdag was zo leuk ,
bedankt voor alle reacties en 
alle volgers die er bij kwamen .

26 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren zo bij elkaar !
    Twee mooie kaartjes geworden !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes Sarah! Het achtergrondpapier van het 2de zie ik liever dan het eerste, maar het eerste is dan weer perfect voor je challenge! Leuke stempels ook!
    fijn voor je dat je wat volgers bij hebt! Het was een mooie bloghop, veel variatie, tof met de filmpjes en zo!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 superleuke kaartjes,Sarah.

    Groetjes,sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart in deze zachte kleurtjes!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige winterse kaart in heel mooie tintjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ai ai .... ik zie dat de foto heel wazig is .
    Ik had weinig tijd om een goede foto te trekken .
    Ik probeer er morgen een betere op te zetten .
    Toch al veel om de leuke reacties te lezen !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bedoelde toch al leuk om de vele reacties te lezen !!! Ik had het omgewisseld !!

      Verwijderen
  7. Wonderful! Thanks for sharing with us at CCCB!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vond de omgedraaide versie eigenlijk wel leuk ;) Je kaartjes zijn dat ook. Leuk. Dat vogeltjes is wel heel lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig hoor Sarah, ik kan hem goed zien hoor.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi zijn deze winterse kaartje Sarah...prachtige die in die mooie zachte kleurtjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sarah jouw uitwerking van de kleuren is zó mooi! Ik ben er wég van. En dan ook nog 2 kaartjes; geweldig! Superleuk dat je deze week ook weer meedoet bij CCCB. Je bent zo'n trouwe deelnemer en dat waarderen we enorm. Dank je wel! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieve, leuke kerstkaartjes! Mooie kleuren, lekker winters! Ja, ik moet ook hard aan de slag met mijn kerstkaartjes...het wordt tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 2 hele mooie kerstkaartjes Sarah.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen

  15. Prachtige kaart in die zachte kleuren,
    heel erg mooi gemaakt ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze 'KERST' Challenge !
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel (kerst)}

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaartjes heb je naar aanleiding van het Moodbord gemaakt. De kleuren die daarop staan zijn ook prachtig.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve kaartjes. Mooie kleuren ook! En erg leuk dat je ook een vogeltje hebt gebruikt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful card!! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel lieve kaartjes is zachte kleuren, heb er nu even geen tijd voor maar dat komt wel weer ;-)
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat zijn dit mooie kaartjes. Ik vind ze zo mooi van kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Supersss dat je meedoet met onze 'Kerst' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi en rustige kaarten. Fijn dat je meedoet met de novemberuitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah