vrijdag 20 november 2015

Ik kon het niet laten ...


Eergisteren had ik met de juffen van 
mijn lagere school kinderen een gesprekje 
aan de hand van hun herfstevaluatie !
Ze hadden beide een goede beoordeling .
Gauw voor mijn vertrek 
maakte ik deze mini kaartjes .
Op weg naar school passeerde
 ik nog gauw een winkel .
Voor de ene juf lekkere chocolaatjes en
voor de andere juf , die zwanger is ,
een heerlijke lavendelolie voor in bad .
Met een lintje knoopte ik de kaartjes 
aan de kleine presentjes .
De juffen waren kei blij verrast .
En daar word ik dan weer heel blij van !
Het is toch een leuke 
( maar verslavende )
hobby !
Morgen zeker komen kijken op mijn
blog want dan is er iets leuks ,
waar ik aan meedoe !

19 opmerkingen:

  1. Leuke mooie kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes! Samen met een klein cadeautje zijn ze een gezellig juffencadeautje. Snap helemaal dat ze blij verrast waren, zou deze juf ook zijn geweest ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat jouw kaartjes voor de juffen op zich al het mooiste kadootje zijn, ook al was er geen leuke verrassing bij geweest. Zien dat iemand tijd maakt om zoiets moois te maken voor je is toch super he
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige kaartjes en wat een lief presentje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 2 super mooie kaartjes.
    Lief van je dat je die met een klein presentje aan de juffen hebt gegegven.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve kaartjes, leuk he zo'n klein kaartje: kleine moeite - groot plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaartjes, geen wonder dat die juffen blij waren! Iedereen houdt wel van een beetje appreciatie denk ik.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt lieve kaartjes! Ik kan me voorstellen dat juffen blij verrast waren! Fijne geste!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo schattig, die kleine, lieve kaartjes! Dat maakt een cadeautje nog leuker en persoonlijker!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige kaartjes,Sarah.Begrijpelijk dat de juffen blij verrast waren.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi geworden,

    Groetjes Petra
    pvscreativelife.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend lief van jou dat je de juffen deze kaartjes hebt gegeven en lekkers en lavendelolie :) Twee super mooie kaarten Sarah!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooie kaartjes, en die juffen zullen zeker blij zijn met die geschenkjes ! Tof gedaan ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk en heel lief Sarah, geen wonder dat de juffen zo blij waren!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel erg leuk gedaan, daar zullen ze super blij mee zijn.
    liefs
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattige labeltjes en dan aan een lekker cadeautje, wat attent van je. Je condoleancekaarten waren heel mooi, allemaal net even anders. En wat heb je weer lekkere makkelijke broeken voor de jongens gemaakt.
    groetje Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaartjes Sarah...erg attent van je om ze zo te bedanken voor de goede zorgen...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lieverd ben je toch en zo attent! De kaartjes zijn zo leuk!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat attent maar vooral lief van je om dat te doen. Je kaartjes zijn erg mooi. Die met dat muisje vind ik zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah