vrijdag 6 november 2015

Herfst - outfit



Ik naaide voor mijn jongste 
zoontje dit vestje van een
 restje oranje en een superleuk
 stofje met eekhoorntjes op .
(  ook een restje )
Het vestje is met een velcro sluiting ,
gemakkelijk om zelf aan en uit te doen .
Ik naaide ook een bijpassende broek .


Voor zijn broer maakte ik een
blauwige broek .


Deze foto is niet zo scherp
en de broek is niet gestreken .
Oeps !
Maar de broekjes worden hier graag ,
heel graag gedragen .
De stoffen zijn goed stevig en met knielappen.
Zo kunnen de broeken wel tegen een stootje.
De diertjes erop maken de broekjes extra plezant.

Ik kreeg al veel toffe complimentjes
en dat is tof !

Het voorlezen gisteren was tof !
We lazen voor met de micro
want er was best wel wat volk .
Ik ben super trots op mijn zoontje
en dochter , die zo knap
voorlazen .
Vandaag gaan we eerst weer luisteren
naar verhaaltjes en daarna
weer een film .
Deze vakantie vliegt voorbij !!

13 opmerkingen:

  1. Ik kan me voorstellen dat de vakantie vliegt met zoveel te doen! Leuk!
    toffe naaiwerkjes, de jongens zijn er vast erg fier op!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zien de kleertjes er leuk uit! Mooi gemaakt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer top uit !
    Heel mooi gemaakt !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je toch super handig Sarah....heel erg leuk gedaan en ik geloof graag dat ze alles met plezier dragen....het ziet er heel leuk uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke stoere outfit Sarah! Je kaartje hieronder is ook erg leuk.
    Groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er weer super leuk uit, Sarah. Knap gedaan.
    En een fijne dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat mooi gedaan, hij is duidelijk blij met zijn out-fit! En terecht dat je trots bent op je dochter en zoon. Voorlezen, dapper hoor!
    Gezellig weekend en geniet nog ff van de vrijheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk gedaan.
    Daar kunnen ze in ravotten.
    Liefs
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig al jouw zelfgemaakte outfits. Leuk ook om te zien hoe mooi je zoontje zijn herfstkleren vindt. Hij staat echt wel trots (en een beetje verlegen) op de foto. Jullie vakantie vliegt voorbij, wel super dat het voorlezen zo goed is gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben je toch een duizendpoot, leuke outfits voor de jongens, een mooie trouwkaart voor een vriendin, voorlezen, naar de cinema. Knap van je zoon en dochter dat ze met je mee gaan voorlezen, is toch een beetje eng. En je vrijkaartjes voor de film zijn dik verdiend.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow Sarah, is er iets wat jij niet kan ? Super gedaan hoor, die kledij ziet er reuze tof uit, en natuurlijk is ze uniek hé ! Ja, mooie dagen vliegen altijd voorbij, jammer genoeg.... Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig leuke kleertjes heb je weer gemaakt voor je zoontje....SCHITTEREND gedaan. Sarah... wat ben jij ook handig met naald en draad....en volgens mij hebben je kids ook een super leuke herfstvakantie gehad....

    http://rosina-scrapcards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat vind ik echt knap dat je dat zelf maakt !
    Petje af hoor !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah