zondag 8 november 2015

Feestjes als afsluiter van de vakantie


Dit weekend sluiten we de vakantie af 
met verjaardagsfeestjes .
Daarvoor gingen we natuurlijk aan de knutsel !
Deze kaart maakte ik voor een
vriendje van mijn zoontjes .
Dit VW busje maakte ik met een
super leuke stans van bij de boekenvoordeel .
( Die kon ik echt niet laten liggen !)
Ideaal voor jongenskaartjes en
voor mij met fijne herinneringen .
Dikke 10 jaar geleden had ik ook een
oud VW busje met 3 zitplaatsen .
 Hij werd te klein dus verkocht ik hem ,
we hebben er wel een paar
 toffe reizen mee gedaan .
Het kaartje heeft washi tape ( de voorgrond ),
dus kan meedoen met de
 Stickey Sunday van Miranda.
De schaduw van de stad tekende ik zelf .
Het busje was wel een gepuzzel ,
maar zo leuk !


Voor een vriendin van mijn dochter ,
maakte ik met de scorpal dit doosje.
Eerst beplakte ik een roos papier 
met een bloemenservet .
Daarin stak mijn dochter een werkje van fimo .
( Jammer geen foto , ze had het al ingepakt )


Van boven weer de mooie bloemen van Su
en een mini labeltje .


En dan nog een laatste verjaardagskadotje .
Mijn dochter haakte een lapje , 
daarvan maakte ik een klein zakje .
( Er zit een knuffelsteen in. )
Ik pimpte een doosje op 
met decopatch ,
waar het zakje dan in kan .

En zo sluiten we de deze heerlijke 
vakantie af !!
Ik ben niet vaak komen kijken bij
jullie ( geen tijd ) , maar bedankt voor
 jullie toffe reacties steeds !
Nog een fijne zondag allen !


14 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk dat jullie zo hebben genoten van de vakantie ! Is dat vw busje een stans of heb je het zo kant en klaar gekocht. Vindt het geweldig !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk en vrolijk kaartje heb je gemaakt! En de andere dingen zijn ook prachtig. Je bent lekker bezig!!
    Fijne zondag verder.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke verjaardagscadeautjes en ook de kaart is erg geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart en leuke kadootjes !
    Geniet nog van de laatste vakantiedag !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat zijn jullie weer gezellig bezig geweest ! Heel mooie kaart en doosjes ! Nog een prettige zondag ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk weer allemaal !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allemaal even leuk maar die Volkswagenbus is de topper van de dag Sarah! Ik heb bij de VW-importeur gewerkt, maar zo'n mooie heb ik daar nog nooit gezien hihi!!! Ook de herfstoutft van je kleine maneke vind ik zo leuk!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig creatief bezig geweest, leuke dingen gemaakt.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sarah,
    wat een leuke afsluiters van je vakantie! De kaart met de toffe vw-bus en die doosjes zijn erg leuk. Zo gezellig weggeven, is dat.
    Succes komende week weer. Wie weet heb je dan weer meer tijd voor het blog.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn weer schitterende creaties Sarah...je ben weer erg creatief bezig geweest....MOOI gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend leuk gedaan allemaal Sarah!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een leuke projecten gemaakt Sarah , na een heerlijke vakantie is fit toch geweldig leuk om zo af te sluiten, leuk dat je dochter ook zo creatief is.. Fijne week groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk gedaan, die kaart met VW bus. Als ik zo'n busje zie rijden krijg ik altijd een glimlach op mijn gezicht!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah