maandag 16 november 2015

Zes Oprechte deelneming kaartjes


Vandaag een reeks met
dezelfde bloem en
3 papiertjes die ik op verschillende 
manieren combineerde .
 

Ik laat ze allemaal zien ,
zodat Diny ziet dat ik haar 
tekstjes goed gebruikte .
 

Ik maakte er ineens meerdere omdat 
mijn mama in een rusthuis werkt 
( vrijwillig ) en af en toe jammer genoeg zo'n
kaartje nodig heeft .
 

Ik vind het moeilijk om allemaal 
dezelfde te maken ,
ik hou van kleine variaties . 


Eigenlijk wil ik deze reeks 
ook opdragen aan alle
onschuldigen mensen 
die slachtoffer werden
dit weekend in Parijs en 
de families die achterblijven .
Zo verschrikkelijk ! 
 

De laatste is met een zelfgeschreven tekst .

***

We hadden een fijn weekend .
Het weer was minder .
Zaterdag regen en zondag kregen we gratis een 
zand peeling en een nieuw kapsel ( Haha ).
Zoveel wind !!! We waaiden echt bijna weg !
Maar het weer belemmerde ons plezier niet !

Bij thuiskomst keek ik even op mijn blog :
nieuwe volgers en super veel reacties !
Zo leuk !

18 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Mooi en stijlvolle kaartjes.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stijlvolle kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie en stijlvolle condoleance kaarten Sarah! Heerlijk dat je zo hebt genoten dit weekend en gratis een nieuw kapsel :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Ook deze kaartjes zijn nodig en worden zeker warm ontvangen.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie reeks! vooral ook de laatste met het craft...
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan, al zijn het dan de kaartjes die we het liefst zo weinig mogelijk nodig hebben.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn prachtig , de bloemen heb je erg mooi gedaan.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie kaartjes Sarah ! Ja, die gebeurtenissen in Parijs, vreselijk.... Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie serie kaarten, voor deze gelegenheid helemaal perfect en stemmig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie en stijlvolle serie kaartjes!! Mooi ook de handgeschreven tekst op het laatste kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja het stormde echt dit weekend, ik heb nog aan jullie "uitwaaien" gedacht en vroeg me af of je niet zou wegwaaien hihi!
    Prachtige serie kaarten Sarah!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi om deze serie te zien. Niet de leukste kaartjes om te maken...Maar wel heel stijlvoor deze gelegenheid. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sarah,
    dit soort kaartjes is altijd handig in huis te hebben. Je hebt een heel mooie serie gemaakt. Rustig en de bloem mooi als blikvanger!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie serie kaartjes Sarah.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke stijlvolle serie,Sarah.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie sfeervolle kaartjes. De bloem past er prachtig bij Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie en stijlvolle kaartje heb je gemaakt Sarah!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah