dinsdag 3 november 2015

Een vrolijke noot


Wat is vakantie toch heerlijk!
Onverwacht ook een stille 
ochtend voor mezelf .
De kinderen zijn bij vriendjes .
Ik ben net heerlijk een ommetje gaan lopen ,
wat is het prachtig weer !
In het park hoorde ik de vogeltjes fluiten .
 

Toepasselijk ook een kaart met 
de ontzettend leuke vogeltjes van 
Marianne Design .
Ook het prachtige papier is van haar .


Ik laat deze kaartjes meedoen met de ABC challenge
van Erna . Deze keer de M van muziek .
Ik zie net dat hij gisteren binnen moest zijn !
Verkeerd in mijn agenda geschreven ,
dat is nu twee keer !
Jammer , maar niks aan te doen .
- Erna heeft hem er net toch
bij gezet . Dank je ! -

De kaartjes zijn in mijn favoriete kleuren 
en ik word er gewoon vrolijk van .
Het tekstje stempelde ik op kurk 
en past er zo goed bij .
( Een kleine woordspeling ! ) 

Sebiet komt iedereen weer thuis en 
gaan we met oma en opa wandelen .
Van dit mooi weer moet je genieten !

18 opmerkingen:

  1. Wat een lieve en vrolijke kaartjes, Sarah.
    Nog een fijne dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Sarah, ik vind hem hartstikke leuk en ik heb hem er gauw nog bijgezet!! Leuk dat je meedoet met mijn Challenge!! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke birdies!!! Ik heb de mal nu ook in mijn bezit...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wilde ik schrijven "Wat jammer dat je te laat bent" lees ik net de reactie hier boven....tof van Erna want ze zijn zo leuk!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 2 mooie en vrolijke kaarten,Sarah. Mooie kleurtjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk dat het zulk mooi weer is hè?! Groot gelijk dat je er op uit gaat, zowel alleen als met de kinderen. Je kaartje is lekker vrolijk. Enig vogeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie set Sarah! Heel vrolijk en wat lief dat je toch nog bij de inzendingen van de challenge bent gezet :) Wandelse!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi sarah
    twee erg leuke vrolijke kaarten met die vogeltjes en hoop dat je heerlijk hebt gewandeld
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zal vast leuk wandelen geweest zijn, zo'n heerlijk mooi herfstweer!
    Ik vind je kaartjes echt de max! muzieknooitjespapier en die quote erbij! Toffe vogeltjes hé!
    mijn woordstansjes van Crealies kocht ik bij Jacobi en bij Elke.
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee hele leuke kaartjes Sarah.......de vogeltjes zijn prachtig!
    Goed dat Erna ze nog heeft geplaatst....ik heb er een paar weken geleden ook een gestuurd....eens kijken of die erbij staat.
    Groetjes en een fijne wandeling,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk, jouw kaartjes met die lieve vogeltjes!! Daar word je echt wel vrolijk van!! Geniet van de vakantie, bij ons is ie alweer voorbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij hebt weer een mooie geplaatst, leuk hoe je alles hebt gecombineerd..! En fijne vakantieb.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke, vrolijke kaartjes heb je op je onverwachte vrije ochtend gemaakt. Mooi in die kleuren. Geniet nog lekker van je vakantie.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaartjes Sarah, en de vogeltjes zingen volop buiten, geen wonder met dat mooie weer ! Geniet ervan ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah