vrijdag 13 november 2015

Hip Hip Hoera


Dit kaartje maakte ik voor een 
vriendinnetje van mijn zoontje .


Het meisje schilderde ik met 
mijn aquamarkers .
Met dit kaartje doe ik mee met
Deze keer de N van nummer .
Je kan nog meedoen tot 30 november ,
doe je ook mee ?

De vele voorbereidingen van het
Sint Maartens feest waren wat veel .
Snipverkouden ben ik nu en weinig fut .
Ik ben amper bij jullie komen kijken !
Ah ja , het is een hobby , niks moet .
Er moet al zoveel gebeuren ! 

Dit weekend waaien we even uit aan de zee .
Is hard nodig !

Nog een foto voor Nancy:


Lieve nancy ,
dank zij jou knutselboekje dat je aan
me gaf bij de workshop bij Elke
spelen de jongens nu met hun zelfgemaakte vliegtuigjes !
Bedankt nogmaals , ik vond het heel attent van jou !


20 opmerkingen:

  1. Leuk vrolijk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart en knap snel weer op !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is really sweet. I found you on Gaby's blog so decided to come and join yours.x { aNNie}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingen heb je allemaal gemaakt de laatste tijd, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke kaart en de vliegtuigjes zijn erg schattig !
    Veel plezier aan zee !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief kaartje heb je gemaakt, Sarah.
    En wat een leuke vliegtuigjes zijn dat.
    Fijn weekend, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief kaartje,Sarah.de vliegtuigjes zijn ook leuk.
    Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kleine (grote) meisjes van 4 houden van roze (-;

    ... en wat zijn die vliegtuigjes leuk! Ga ik direct pinnen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige schattige meisjesverjaardagskaart!
    En wat zijn die vliegtuigjes tof! Niet meebrengen naar zee hoor dit weekend, ze zouden wegwaaien! Geniet van jullie weekendje!
    lieve groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje!
    Veel plezier van het weekend!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kaartje Sarah...mooi in het roze!
    Geniet van jullie weekendje weg!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje voor een jarig meissie...en de vlieguigjes zijn ook heel leuk
    een fijn weekendje...hopelijk heb je een beetje goed weer nog...
    groetje Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk gedaan met de grote 4! Lief voor een meisje..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn jullie allemaal weer creatief geweest de afgelopen tijd. Wat een lief kaartje is dit geworden, het meisje is prachtig ingekleurd. Geniet maar van jullie weekendje weg, even lekker opladen.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi inkleurwerk, knap hoor!
    Hier gaat de jarige job vast heel blij mee zijn!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een lief kaartje, met een mooi ingekleurd meisje! eindelijk nog eens een blogrondje gedaan. Ik had er echt geen zin in de laatste dagen.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi
    Je heb er een toppertje van gemaakt
    Hij is super mooi.
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je weer een lief en heel mooi kaartje gemaakt!
    Hoop dat jullie heerlijk hebben kunnen uitwaaien!
    groetjes 10eke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jeetje zeg, ik zie nu dat ik echt heel veel berichtjes van jou gemist heb de laatste tijd! Wat een productiviteit en wat een creativiteit. Echt heel leuk allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja wat issie leuk! en ik heb hem er gauw bijgezet! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah