vrijdag 29 december 2023

20 vlaggetjes voor Nomi



Gisteren was  het hier feest en bij 
een feest horen vlaggetjes!
Ik gebruikte de vlaggetjes die ik maakte
voor mijn 40 ste verjaardag.
Toen maakte ik 2 lijnen van 
20 vlaggetjes met een venster op.
Bij Aranka's verjaardag vulde ik ook
1 lijn met 20 foto's en hetzelfde
deed ik voor Nomi.


Ik liet deze foto's afdrukken.


En stak ze in de vlaggetjes.


Toch leuk om de evolutie te zien.


De vlaggetjes maken er direct een
feestelijke boel van.


Ik maakte een lekkere walnotentaart
met haar leeftijd er duidelijk op.


Ook de buggles waren feestelijk
gepresenteerd.


Ik toverde een paprikaquiche 
uit de oven en ik maakte heerlijke
pompoensoep.


Natuurlijk werd ons feesttafelkleed
weer boven gehaald.
Ik handletterde het verjaardagsmenu.
We aten ook fondue en
dat was heel gezellig.
Het was een geslaagde avond.

Morgen laat ik jullie zien wat ik
maakte voor kadootje. 
Tot dan!

7 opmerkingen:

  1. wat een mooie vlaggetjes lijn heb je gemaakt met al die dierbare foto's erop wat een leuke andere dingen heb je erbij gedaan zodat het een feestelijk geheel is geworden zo super gezellig
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je er een werk van gemaakt, zo mooi en zo persoonlijk ook. Ziet er ook lekker en gezellig uit.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woow Sarah wat mooi
    Zo leuk die persoonlijke vlaggenlijn met die foto's van je knappe dochter!
    En wat een heerlijkheden heb je gemaakt, jullie hebben vast heel erg genoten!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, Nomi's feestje kon niet meer stuk met deze prachtige en persoonlijke slinger, de taarten en het feestelijke menu!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend creatief persoon ben jij toch, Sarah!
    Wat is die vlaggenlijn leuk met de 20 foto's. Van baby tot prachtige dame. Het menu ziet er ook lekker uit.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Sarah,
    Wat een feest!
    Leuk die slinger met de foto's...
    Fijn eindejaar!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat super is dit ! Die vlaggenlijn is echt heel tof. En wat maakte je een geweldig verjaardagsmenu! Ze zal wel genoten hebben...

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah