donderdag 7 december 2023

Kerstkaarten donderdag #49: Recycling-kerstkaarten



Elk jaar geef ik mijn mama een kerstkaart
met een roodborstje omdat dat voor haar 
een bijzondere betekenis heeft.


Deze keer recycelde ik een oude kerstkaart
tot een nieuwe kaart.
Een beetje snijwerk en een beetje knipwerk 
plakte ik op een gouden kaart, meer 
was het niet en toch vind ik hem leuk.


Voor mijn broer maakte ik deze kaart.
Weer sneed ik een bestaande kaart uit en
voegde twee teksten van NobodyEls toe.


Mijn broer heeft zelf twee honden dus ik
ben er zeker van dat deze kaart hem
wel gaat bevallen.


En zo heb ik weer twee kaarten klaar.
Ik doe weer mee met 52 WTC.


Mijn post voor blogland ging gisteren
allemaal de post op.
Elke dag heb ik een beetje geschreven en 
voor de rest rust ik nog veel. 
  
Fijne dag!



 

24 opmerkingen:

  1. Prachtige serie kerstkaarten Sarah.
    Leuk met het roodborstje
    Die met de honden zijn echt grappig.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten Sarah
    Leuk dat hergebruik!
    Fijn dat je ekke dag wat beterder bent!
    Liefs Martha


    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee mooie persoonlijke kaarten heb je ervan gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaartje met de schattige plaatjes
    lekker hoor al je post geschreven ik moet nog beginnen, ga het in weekend doen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kaarten, ik heb een tante waar altijd een roodborstje naar toe gaat...
    Gezellig dat je er vandaag bij bent.
    Lieve groetjes en een fijne dag Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan Sarah!
    Mijn kaartjes zijn vandaag op de post gegaan....maar hopen dat het niet te lang duurt voordat ze aankomen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel goed idee om te recyclen en wat een leuke kaartjes zijn het zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk zo !!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je hebt er veel werk in gestoken, maar heel mooi resultaat.
    This is fabulous.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dat leuk gedaan. Het zijn mooie kaarten geworden. Gezellig he, zo’n stapel enveloppen, klaar om verstuurd te worden. Ik heb ze ook vandaag gepost.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee heel mooie kaarten, de hond is fantastisch met de diamond painting steentjes.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sorry, het is geen diamond, zag ik pas nadat ik de afbeelding had vergroot.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie gerecyclede kaarten, Sarah! En heel persoonlijk voor je mama en je broer.
    Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk gedaan Sarah en goed en de hond deed me lachen. Zo grappig.
    Ik wens je nog maar weer een keer beterschap.
    Liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Twee mooie kaarten. Leuk om een "oude" kaart zo een tweede leven te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja, jouw kaartje met het roodborstje is ook heel mooi. Mooi is dat, als je iemand een plezier kunt doen met iets wat een speciale betekenis heeft, he?
    En die voor je broer is heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk hè, kaartjes hergebruiken, ik heb er ook al wat verstuurd en er liggen er nog wat klaar om te recyclen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Twee mooie hergebruikte kaartjes die je zeker met veel liefde hebt gemaakt. Juist speciaal om je moeder elk jaar een roodborstje te sturen. Wel herkenbaar hoor, ik stuur een bekende ook elk jaar een vogelkaart omdat ze van vogels houdt. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zaterdag kwam uit die stapel post die je laat zien ene kaart voor mij tevoorschijn. Dank je wel voor deze mooie kaart en de zorgvuldigheid waarmee je kaart en envelop geschreven hebt, dat is al een feestje op zich. Groetjes

      Verwijderen
  19. Helemaal leuk als je een kaart een 2de leven kunt geven. Beide vind ik geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie gerecycelde kaarten, en zeker om je moeder weer te verrassen met een roodborstjeskaart.
    Jouw mooie kaartje viel hier vanmorgen door de bus. De mijne is onderweg!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je deze kaarten weer een mooie 2de leven gegeven.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Altijd leuk om kaarten te recyclen. Ze zijn heel mooi geworden.
    Wauw, wat maak jij toch veel werk van je post, de enveloppen met zo'n mooie versiering, een feestje in de brievenbus.
    Ik mocht een kaart van jou ontvangen, bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuk idee en fijn dat je de kaart voor je moeder zo persoonlijk maakt met een roodborstje.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah